2009.11.02. 18:41| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Jelentem, túléltem.

Már csak 2 hétig kell fosnom, míg megjön a szövettan.

Amúgy ritka vidám ambuláns operáció volt, röhögtünk össze-vissza. Szegény doki a végén megkért, hogy ne vigyorogjak annyira, mert cikkcakkos lesz a sebem :D.

De hogy milyen hülye vagyok! Sokan voltak, így szerencsétlen asszisztensek csak úgy szórták ki a "betegeket". Engem is. Pedig annyi kérdésem lett volna. De nem hagyták. Ennek következtében, félig felöltözve, szabok ki a kisműtőből, meg rohannék már hazafelé, mikor észleltem, hogy a nénikék a rendelő előtt hevesen magyaráznak nekem valamit, meg vigyorognak ezerrel. Megálltam, nézek rájuk okosan, ők meg mutogatnak a lábamra.

Hát simán kijöttem a csizmámom a kék, műtős-zacsikkal. És ha nem szólnak, hazáig büszkén viselem. Én olyan izé vagyok :))))))

 

Tegnap délután/este meg szörcs nyújtott nekem lelki támaszt. Meglátása szerint annyi önbizalmam van, mint egy réteslapnak. Hát szó-mi-szó.

Annyit tudtam hozzáfűzni, hogy sok mindenben igaza van, mert az ember ugye hiába tudja, mik az értékei, ha pont azokban nem kap a világtól (vagy akárkitől) pozitív visszacsatolást. Nőként keveset kaptam (mostanában többet), a munkatapasztalatom, tudásom alig-alig kell valakinek (buzi egyedülanyaság), pedig nagyon tudok igát húzni, a gyerekek néha-néha idegileg szétcincálnak (jó, egyedül minden durván nehezebb a hétköznapokban), a volt házasságom egy csődtömeg (egyértelműen kudarcélmény), a szüleimnek nem tetszik az életvezetésem, i tag dalse. Szóval az élet elég sok frontján sikerült izmosan nem-teljesítenem.

Most remek munkahelyem van, de már többször említett okok miatt nem tökéletes. Hozzáteszem, itt aztán alig tudom hasznosítani bármely tudásomat.

A gyerekek, hát, önzőzök kicsit, így "pihentebb" vagyok, ami nekik is jobb.

Anyám/apámék meg .. na, itt nem lesz változás. Fül becsuk módszer rulez!

Számomra most leglényegesebb: a nőségemet elég későn leltem meg, nehezen ment. És persze az alapvető hibákat is elkövettem anno. Netes társkeresős kalandozásaim során sem volt olyan pasi, aki ne akart volna többet. Én meg aljas-mocskos kihasználós voltam, mert nem bírtam elviselni őket. Tudom, magasan a léc, talán oktalanul. Majompásztor rendesebben ki tudná fejteni, hogy mennyire jó x-edik fasztarisznyájának lenni egy hejjjespasinak. Vagy hogy ego-t növelni jártam oda mindenféle statikkal, meg egyéjszakás hancúrokkal.

Na, köbö azóta veszem észre a szemekben a "demegdugnálak" tekintetet. De ez már kevés. Nem tagadom, egy ideig épp megfelelő volt. Mer' azér' a demegdugnálak se rossz ám ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr881493737

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: excel vba training london 2019.05.29. 04:55:25

A közérdekű trafikmutyiról - hacsaknem

Trackback: excel training london 2019.05.28. 15:02:11

Szégyenkormány - Konzervatórium

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2009.11.02. 19:51:16

Ismerős, a basszus ezek tényleg nőnek néznek is, meg a faszállító élmények is valóban sokat tesznek a bukott nők egójáért, na de hosszútávon minden kevés, kell a vak, rózsaszín ködös szerelem :)

domdodom69 (törölt) 2009.11.02. 21:56:50

de mégis, milyen szövet?

nem illesz bele a hogyanszerezzünkérettnőt sémájába, te!! tesék hálásnak lenni, azé' a tekinteté' :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 22:14:50

@díva naíva:
ne mondj ilyet, mert megkapjuk megint, hogy anuta pici lányai csak a seggüket akarják kinyalatni :))))
A rószaszín köd = bugyiharmat, ha nem tudtad volna :D Amit kizárólag csodás testtel, de leginkább pénzzel lehet előállítani.
Sajnos nem vagyok túl autentikus, majompásztor ezt sokkal jobban tudja!

@vagyok, aki vagyok...:
Ja, bőrgyógyászati műtét. Rutindolog ilyenkor a szövettan.

Igenis, így visszagondolva meg is könnyeztem a pillanatot :D

sing-lee 2009.11.03. 12:28:25

Én egyszer a boltból jöttem ki a kis piros kosárral a kezemben...mit össze röhögtem magamon miközben visszavittem :D
Az a netes izé...lehet nem a te hibád, de nekem ott úgy tűnt hogy minden nő a tökéletes férfira vágyik, tolerancia meg zéró. De kérdem én, a tökéletes pasi mi a francot keresne a neten??

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 13:23:42

@szingliman:
Téged nem állított meg senki, hogy lopod a kosarat? :))))

Netes izé: nem volt nekem sok elvárásom. De agya legyen. Na, ott véreztek el. Meg azt hitték, hogy szerencsétlen elvált asszony majd minden faszra bukik fenenagy hiányában. Aztán mocskolódtak, mikor ki lettek rövid úton vágva. De tudom, hogy milyenek általában ott a nők, ugyanis én megsasoltam a konkurrenciát is. Elkeserítő, valóban. Csak azt akartam jelezni, hogy ne legyen illúzióban senki, tele van farokhuszárral is!

díva naíva 2009.11.03. 13:35:42

@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): miért, az élet nincs tele farokhuszárral?? Az egyik portálra felírtam, sem nővel, sem férfival nem ismerkednék szimpla testi kapcsolat céljából, azóta folyamatosan kapom a kioktatást, hogy biztos frigid vagyok :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 15:22:28

@díva naíva:
Biztos tele van. De IRL legalább nem tolják direktbe az arcodba a farkalási ajánlatot. Tudom én, hogy ez mozgatja előre a világot, nem bánom, de azért valami minimális körítést csak adjunk már neki :DDD
Jaaaaaa, de frigid vagy, fúúúúúúúújjjjjj :P :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 15:33:38

@szingliman: @díva naíva:
Ehhez még valamit!
Sosem kerestem férjet/apát. Nem kell férj, ne éljen velem, hagyjon nekem levegőt. A gyerekeknek meg szerencsére van apjuk, tényleg nem lehet okom a panaszra e téren.
Én csak úgy szeretve szeretnék lenni, olyan kis hétköznapiasan. Még csak nem is elvárás, hogy heti egyszer legyen elmondva. De egyszer mondjuk már ki, na meg persze, ha megváltozik valami, akkor is :D
Nem hiszem, hogy szégyent vallanék bárki oldalán, tudok viselkedni is, meg késsel-villával enni. Szóval nem az az eldugott szerető lennék, ha volna rá mód. Cserébe megígérem, hogy nem teszek házassági ajánlatot :))), sőt meg se csalom. Micsoda nagy elvárás-ígéret halmaz ez! Tutira lehetetlen teljesíteni :P

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.11.03. 21:52:10

@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai):
Ezen a "ne éljen velem" dolgon már korábban is csodálkoztam nálad. De közben fogalmam sincs, hogy ez milyen arányban osztja fel a minden másban megfelelő partnereket, esetleg a teljes populációt.
Az én nézőpontomból ez egy nagy igény, ha ilyennel jönne valaki nekem, azzal elvágná magát. Még úgy is, hogy újabban nem veszem cseppet se komolyan a nők kategorikus kijelentéseit.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 22:45:32

@Kocka Költő:
Te, elég nagy félelem ez a pasiknál, hogy nem lesz békén hagyva. Pláne, ha már a férfi is túl van egy-két kapcsolaton, esetleg váláson.
Amúgy semmi nincs kőbe vésve, és nem kizárt, hogy 2 év múlva meg itt reszketek majd, hogy mikor költözünk már össze.
De jelenleg nem hiszem, hogy igazán tudnék alkalmazkodni az előítéleteimhez, amik a pasikat jellemzik.
Lehet dolgozni rajta, hogy ne legyenek olyanjaim :) (ja, az eszemmel sok mindent tudok :D)
De azt is be kell látni, hogy magamfajta kétgyerekes nyanyóka ezzel igenis gesztust tesz. Mert lássuk be: lehetek akármilyen szép, okos, vágyteli, mégis csak van ott más hímtől származó sarj. És ez azonnal meghiúsít minden komolyabb próbálkozást. Én meg viccelni/nevetni szeretek ugyan, de hogy ne vegyek valamit komolyan ....

díva naíva 2009.11.04. 19:39:32

@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): nos igen, az elméletek nagymestere vagyok én is, de biztos vagyok benne, ha úgy alakul, tutira felrúgok mindent :) persze a más hím sarjai, ahogy oly szépen fogalmaztál, némiképp korlátokat szabnak, de míg nem jön el a bugyiharmatos rózsaszín köd, addig had foglalatoskodjunk már elméletek gyártásával, had legyen már mit felrúgni :))

aJeti 2009.11.04. 22:50:01

remélem már nem fáj a bibid. érdekes, mert most én is azt gondolom, hogy nem akarok senkit 24 órára. ez a szeretve lenni pont elég. nekem is volt farokhuszáros tapasztalatom. de hallottam érdekes sztorikat a másik oldalról is. a nők nagyon hülyék. hazudnak, megjátsszák magukat, és nem bírnak őszinték lennék magukkal.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.04. 23:07:14

@aJeti:
bibi szar! Sokáig fog gyógyulni, mint ma megtudtam. Hurrá

Tudom :), sok barát-félét összekalapoztam ám abból az időből. Iszonyú sok a hazug és buta nő.
Szóval mindenütt csak a szokásos, emberi felhozatal van.

alumi 2009.11.05. 11:27:49

Magas a léc...
Az igazság az, hogy bizonyos idejű egyedüllét (pasi nélkül) annyira megerősít (hiszen mindent egyedül csinálsz), hogy az még magasabbra emeli a tétet. Ráadásul pl nálam azt veszem észre, hogy tudatosabban figyelem a körülöttem lévő párokat, és meg kell mondjam, a legmázasabb kapcsolat mögött is látom a komoly problémákat.
Ez szintén nem elköteleződésre ösztönöz. Arról nem is beszélve, hogy az ember az önállóság, a kényeztetés óráit nem szívesen adja el akárkiért. A csak szexuális visszacsatolás pedig igenis kell. Fontos.:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.05. 11:49:55

@prim reborn-habkő rulz:
Amikor meghallom azt a mondatot, hogy de szar otthon, és semmi sem a régi, iszonyat mód röhögnöm kell! Sokszor nem is sikerül visszatartanom (nem tudok viselkedni at all :D).
Valóban, a mézmáz alatt majd mindenhol lapul egy nagyobb zacskónyi epe.

Ó, igen, az a nagy kád forróvíz, a henye, amit például ma csinálok. Nem szívesen adnám ... fene nagy lett az öntudatom. Nem kéri valaki egy jó nagy részét? :)
süti beállítások módosítása