2013.07.01. 19:16| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

dsc_0094_1372698579.JPG_3264x2448

A vidám vas, ugye :)

Ő Májló, az új társam. Sajnos emiatt Tevének búcsút kell mondanom, hűséges volt sok éven át, szerettem. De a dolgok változnak, és nem bírtam már etetni, ráadásul a sarjak miatt is egyre kevesebb holmit kell cipelnie.

Még húzom az időt, annyi emlék köt hozzá. Sírtam a vállain, nevettünk és ordítva daloltunk egy-egy kereszteződésben - de jobb lesz neki is, ha elengedem.

 

 

Címkék: döntés autó vágy  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr955386611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edeus 2013.07.15. 23:26:33

Pont egy ilyent láttam ma az S31-en, amint húzta az ÖAMTC-s trailer Magyarország felé. A rendszámot nem láttam, én a másik irányba mentem.
süti beállítások módosítása