2016.04.26. 16:15| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Annyira jól teljesít Magyarország, hogy feltalálták az ügyfél értesítésének legolcsóbb megoldását:

Beadványra válaszul adott hó elején hoztak egy határozatot, amit 3 napra rá (ügyfelek értesítve felirattal) saját irattárukba helyeztek el. Éppen csak az ügyfelek értesítve jelzés nem került részletezésre, így aztán a határozat postázásra se.

Ha a hivatalnok erősen és kitartóan arra gondol, hogy posta-posta, akkor a határozat eljut az ügyfélhez.

A telepatikus üzenetközvetítés biztos pontosan és időben történik, és tuti, még az email-nél is olcsóbb :)

 

 |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr818665232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása