2011.02.14. 21:18| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

ez a Lézer János.

Délután kiszaladtam a bérelt garázsba, megnéztem a játszós járgányokat.

Jelentem, még megvannak, személy szerint a piros a kedvencem.

 

Ja, a mai nap csúcspontja:

szénné aláztam a kedvenc kompjúteres boltom eladóját. Egyedül volt szegény, a főnöke még biztatott is délben, hogy menjek csak be, mert náluk most még a fű se nő, legalább lesz egy kis elfoglaltsága a srácnak.

Kettő után átslattyogtam. Én valahogy vonzom a vevőket, mert utánam egy perc nyugalom nem volt, a végén szimultán adtunk el a sráccal :).

Ám, várakozott ott egy ügyfél, aki segítségre szorult vezetékmentes hálózat, nyomtató és laptop ügyében. Szerencsétlen, cirka egy órán keresztül várta, hogy megoldódjon a problémája, de az "egyperces" vevők csak jöttek, az ő ügye meg nem nagyon haladt. Most már sok mindent megtalálok a boltban, sok mindenben tudok segíteni, de a hardweres dolgokhoz mélységében nem értek. Így - hogy ne várjon az ügyfél - beültem megnézni a gondját, az eladó meg kiszolgált.

Elég az hozzá, hogy 10 percen belül megoldottam a gondját (szimplán csak olvastam ám, nem akkora varázslat!), így az eladó srác nem engedte fizetni (én ugye nem fogadtam el semmit), cserébe nagyon-nagyon égett. Mondjuk nem voltam vele túl kíméletes, az is igaz! Viszont volt egy jó kora délutánunk, szénné röhögtük magunkat! :)

Az eladó srác csak annyit mondott, hogy ezek fényében nem igazán tudja, hogy szereti-e, ha megyek hozzájuk (betóduló emberhegyek, és helyette megoldott probléma :D).

 

P.s.: nem kontárkodom senki munkájába bele nekijje, de velük szinte baráti a kapcsolat, nagyon régóta ismerem őket! Szóval nem beszóni, értve?!!!

Címkék: munka vidámság ügyes vagyok  |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr672661618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Upuaut 2011.02.15. 09:28:19

Szóval, ász vagy a témában ? Majd ha problémám adódik, hozzád fordulok. Kellett neked dicsekedned.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2011.02.15. 10:16:58

Akkor meg minek írtad, ha már beszólni se lehet? Sebaj, a másik posztba beszóltam, mielőtt ezt olvastam volna...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.02.15. 10:23:22

@Upuaut:
lécci, jó lesz, köszke!
:)

@Strici:
mer' rohadt vicces, azért
A másikban reagáltam.

odium 2011.02.16. 08:24:43

Nem kontárkodik mi? Aztán mégis, hiába baráti az ami...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.02.16. 21:45:48

Na akkor: WDS-t akarok két különböző gyártó routere között (chipset ugyanaz), de úgy veszem észre, hogy a sebesség drasztikusan csökken így, összehasonlítva, mintha két különálló AP lenne. Short helyett long preamble, vagy inkább emeljem a beacon intervalt?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.02.16. 22:02:05

@Levéltáros:
én inkább a TxRate-el foglalkoznék, de ha már túl vagy ezen, akkor mindegy, amúgy látatlanba nem adok tanácsot, szorri :)

díva naíva 2011.02.18. 10:47:49

@Zsit (nyau és rémizé): anyám, mit káromkodsz itt :D
Én a fehéret kérném :))
süti beállítások módosítása