2011.01.07. 18:25| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

zavaros.

Legalábbis Hoffmann Rózsa lehet, hogy nem túl pozitívan értékelne.

Ugyanis nem szeretem a rózsaszínt.

Ezen felül meg az történt, hogy megküzdöttem az asztali PC-szörnnyel. Nos, én győztem :)

Ugyan a helyzet csak kielégítő, de mivel a hibakeresésem és problémamegoldásom tökkkkéletes, ezért csak idő kérdése a végleges megoldás.

Amúgy csodásan áll a számban a zseblámpa, a kezemben a csavarhúzó, mindezt egészen apró helyen összekuporodva  kiviteleztem, miközben érzékeny részeket birizgáltam a karcsú ujjaimmal!

Jó dolog ez a nemi identitás :)

Címkék: béna nő ség  |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr202568035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, vagy nem 2011.01.07. 19:05:25

hát lehet, hogy én éppen egy kiéhezet szuka vagyok, de igen átvitt értelemben bírtam azt az utolsó előtt bekezdést érteni :D

Upuaut 2011.01.08. 09:28:57

Khm.Ez a jól áll a zsemlámpa a szádban, csavarhúzó a kezedben, hogyis mondjam. Némi assziciációra ad okot.

odium 2011.01.08. 11:32:09

Kisnaccsád. Vegye a kezébe a lámpát. A csavarhúzót a szájába. Amint a csavarhúzó úgy fog működni a szájában, mintha csak a kezében lenne, azonnal szójjon.
A PC-je meg nem érdekel.
Na. Érti?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.09. 21:26:20

aki némileg asszociált, az vegye tudomásul, hogy egészséges nő/férfi

@odium:
most azóta ezt gyakorlom, hát mit mondjak ...., nyáladzásban már jó vagyok :)
(hja, értem hát)

Rosszindulatú Vászka 2011.01.11. 16:22:11

Sok Ámítógépet szettem mér széjjelfele, ha tudok seggíteni, csak ne kíméjjen!

Amúgy kedvenc szerszámaim, amiket mesterien használok a Talicska, meg a Kalapács.

A zseblámpás mondat engemet is gondolatbűnre sarkallott, vennem is kell oár bűnbocsátó cédulát...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.11. 18:10:20

@Panther_V:
fúúú, most nekem ettől annyira jó lett - szinte fel vagyok szabadulva, látom az irányt :D

@Rosszindulatú Vászka:
olyat még árulnak? :)))
Te, Vászka, édeskedves vagy meg minden, de azért ne mondd, hogy négy csavar és egy tápegység-csere miatt elzarándokolnál hozzám! (a hibakeresés sokkal több időt vesz el, de ez előre megbecsülhetetlen, és hiába szórakoznánk közben irgalmatlanul jól, ha a Gazdád kibaszna ilyesmiért a hóra :D)
Mondjuk már maga a felajánlás is megható, most melegség öntötte el szűmet! :)

szájhőscincér 2011.01.12. 00:23:24

:)

hm.

szívembe lopta magát.

:)

Strici · http://birkanep.blog.hu 2011.01.15. 17:23:05

Én biztosan nem zarándokolnák el. Tehát hejreállt az egyensúj.
süti beállítások módosítása