2010.06.24. 18:32| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Csak azért így, hogy nyugodtan(!) mondhassam el - ismét megszereltem ezt a szájbavert pc-t.

Itt téblábol az asztal alatt egy flexszel átalakított szerver-házban (uszkve 20 éves) egy P4-es szar.

Tulajdonképpen amire nekem kell, arra jó. Pláne, ha működik. Na de ha hardweresen hozzá kell nyúlni, az minimum érfelmetszés, merthogy az ex úgy oldotta meg. Neki mindegy volt, az is igaz.

 

Szóval behalt a hálókártya, ámde az is lehet, hogy valamelyik PCI-os slot.Ezt még nem teszteltem. Úgy éreztem, ha még egyszer újra kell indítanom ezt a trágyakupacot, sikítozni fogok.

Most van egy másik ethernet egy másik slotban egy másik kábellel. Számoljátok ki, mennyi lehetőségem volt (minimum hányat kellett próbálkozni), hogy egy jó (működőképes) megoldást összehozzak :)

 

P.s.: sehol semmi erotika ebben a posztban. Elég lesz, ha annyit írok ide, hogy mmmmmm, vagy azt is kell mondani, hogy nyalás?

:)))

Címkék: meló nem értem ügyes vagyok  |   | 21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr372107232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.24. 18:53:01

Meg lehetne ezt írni erotikusan is.
Ott feküdt előttem. Nem ellenkezett. Lágyan csavargatni kezdtem a burkolatrögzítő csavarokat, halk nyikkanásokkal jelezte, hogy tetszik neki. A takarólemez hamar lekerült, és ő kitárulkozva, szemérmetlenül feltárta elektronikus ölét.
Mohó pillantásom végigfutott hívogatóan elnyíló PCI slotjain, mereven felmeredő bővítőkártyáin.
"Van még egy üres slotom..." zümmögte halk, búgó hangon "azt tehetsz vele, amit akarsz..." és szaporán villogtatni kezdte a hardisk ledjét.
Kezem lágyan végigfutott a résen.
"Akarod?" kérdeztem.
Nem felelt, de a ventillátor fordulatszáma felpörgött és ledjei vad villódzásba kezdtek. igen, gondoltam, megteszem...
"Tudod, hogy egy időre ki kell kapcsoljalak... de utána még jobb lesz, megígérem..." suttogtam, míg elinditottam a leállítást. Megpróbált tiltakozni, de késő volt, könyörtelenül lekapcsoltam.
Még meleg volt, mikor a második hálókártyát elővettem és óvatosan fölé hajoltam. A slot körül matattam egy ideig, hogy pontosan a megfelelő pozícióba kerüljön, majd egy határozott, kemény mozdulattal becsúsztattam. "Aaaahhhh..." nyögtem fel, ahogy a szűk résbe befeszült a kártya.
"És most...." suttogtam dobogó szívvel, megnyomva a bekapcsológombot. Ő halk sóhajjal kelt életre ismét, először nem is tudta, hol van, de az önteszt lefuttatása után egyre gyorsabban tért vissza belé az élet, hamarosan bebootolt és sürgetően villogtata a login képernyőt "lépj be, lépj be már" üzente.
Belogineltem, kapkodva és felgyorsuló lélegzettel vártam az eredményt.
Milyen lehet neki? Immár minden lukába egy kártya, ott futkos benne az áram, megtelítve processzorát adattal, utasítással, memóriáját feltölti pezsgő bitek és bájtok millióival, csiklandozza videokártyáját, mely önfeledten lövelli ki magából a képjeleket, a harddisk feje eszelős táncot járva mozog a gyorsan pörgő lemezek közt, és már nem is egy, hanem két kártyán kapcsolódhat össze az internettel.
"tessék... ezt akartad?"

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.24. 19:00:18

@Félszeg Árnyék:
szerintem te nem voltál mérges, mikor ezt írtad (nem is rosszul)
Szerinted nekem milyen idegállapotom volt/van?
.....
na, akkor azt szorozd meg úgy 100-al.
Oké, gondolkodjunk el azon, hogy ez erotikus-e! :)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.24. 19:05:18

@Zsit (nyau és rémizé):
Nem, mérges az nem vagyok.
EZért írtam meg helyetted most erotikusan, hogy hátha ez kicsit lecsillapítja a dühöd, de látom, nem sikerült. :(

kiraaaaa 2010.06.24. 19:08:40

Itt már a csapból is az erotika folyik???????????

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.24. 19:15:33

@kiraaaaa:
hát máshonnan nem tud, sajna :S

@Félszeg Árnyék:
dühös már nem vagyok - inkább kicsit szerteszéjjel
érdekes az időbeosztás és a családi segítségnyújtási elképzelések hányadosa

Charly McCoor 2010.06.25. 10:19:18

Puncis létedre ennyire értesz a technikához ?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.25. 10:29:18

@Charly McCoor:
mi az összefüggés a punci és a technika között?
Igen, össze tudok rakni egy számítógépet :)

aJeti 2010.06.25. 12:08:33

@Charly McCoor: deszar a nicked csárli. tudom film, de akkor is.

kozgaztanar 2010.06.25. 14:52:01

vaze, én csajtól még nem hallottam, hogy slot, riszpekt-riszpekt! :))

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.06.25. 22:05:05

Héle köll a gépem? 75-ért a tied:)ezt nem kell szerelni, kicsit pöpecen jó:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.25. 22:11:09

@Lewyke:
szerinted szerelném, ha lenne lóvém?

@kiraaaaa:
kösziiiii :)

@kozgaztanar:
öööö - izé
slot-slot-slot-slot :))))

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.06.25. 22:32:56

@Zsit (nyau és rémizé): add el a tied részenként és akkor meg tudod egy kis toldással venni az enyém:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.25. 22:59:49

@Lewyke:
toldás sincs :) - figyi, ha akad ott a sarokban némi száraz kenyér, elküldhetnéd
:))))

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.26. 00:07:29

@Zsit (nyau és rémizé):

Küldök hozzá lecsót. Kissé sokat csináltam.

kiraaaaa 2010.06.26. 14:21:24

@Zsit (nyau és rémizé): Te, már a második pasit fagyasztod le:) Az első porolni akart, a második etetni..mit válogatsz?

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.26. 14:59:25

@kiraaaaa:
Szerintem egyik se elégítette ki.
Én hoznék neki egy rekettyést. :D

kiraaaaa 2010.06.26. 15:15:52

@Félszeg Árnyék: málnást:))az már előkerült itt.

díva naíva 2010.07.02. 19:09:47

az anyját, lazanyját :) aki tud, az tud, aki meg nem, az improvizál ;)
süti beállítások módosítása