2010.06.13. 13:48| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Az a jelenség, hogy a nyakba-akasztós felsőm elöl sokkal kevésbé ér le, mint hátul. Ezáltal a nekem nem tetsző hasam kilóg. Meg oldalt sem csinos a szalonnám.

Most akkor vagy nagy a mellem (ami felveszi a hosszát a cuccnak) - ami kizárt, vagy el van szabva a felső. Levettem, nézegettem, de az sem.

Így most nem tudom, hogy a fenébe létezem ezzel a testalkattal.

(ugye, említettem korábban is, hogy a Berlingo-kormány üti a térdeimet)

Ja, tegnap lefejeltem az autót. El is felejtettem, csak ma jutott eszembe, mikor ismeretlen eredetű fájdalmakat diagnosztizáltam a homlokomon.

Címkék: anya autó béna  |   | 15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr282078353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.06.13. 14:53:39

nekem a szoknyáimmal vannak problémáim, de én tudom, hogy miért rövidebb hátul :DD
ne törődj vele. szerintem sokaknak tetszik a hasad és legalább szellős :)

Mr. Homn 2010.06.13. 14:59:18

egyetlen okos megoldás van: nem kell felsőt felvenni.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.13. 22:21:35

@Mr. Homn:
azt gondolom, bírságolnának :)

@vagyok, aki vagyok...:
a jelenség nagyon érdekes, és nem találom az okot - amúgy nem annyira zavar.Inkább az irritál, hogy megmagyarázhatatlan :)

@kiraaaaa:
ki kéne próbálnod, felszabadító élmény :DDD

kozgaztanar 2010.06.14. 10:14:53

azt a mellet kéne újfent csekkolni szerintem... :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.14. 10:21:53

@kozgaztanar:
izé ... vállalná valaki? :)
(viccen kívül: nem jók a melltartóim, valami történt azokkal is - pedig úgy szeretem őket :))

kozgaztanar 2010.06.14. 10:25:48

@Zsit (nyau és rémizé): akkor te vagy a Változó Mellméretű Nő (VMN)! Tök jóóó! :))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.14. 10:32:55

@kozgaztanar:
szerintem inkább nem jó a mosógépem :))) - az poénosabb lenne :S

kiraaaaa 2010.06.14. 14:11:13

@Zsit (nyau és rémizé): mit? a fejbeverést a kocsiba, a lógó cuccokat, nagy hasat vagy mit is?:))))
Nézzük:
a) fej beverése bárhová simán megy+ kislábomujját véresre a különböző bútorokba, amik már évek óta ugyanott állnak. Nem merem arrébb rakni, mivel így is nekik megyek:)
b) nyakbaakasztós felső, hm, érdekes látvány lennék...de bátorságérmet nyernék, ha ilyen ruhába kimennék:)
c) szoknya: láttad már a lábaimat? Mindkettőt? együtt? brrrrrrrrr

@kozgaztanar: Zsit vízköves lett?

kiraaaaa 2010.06.16. 14:09:11

@Zsit (nyau és rémizé): meggyőződésem, hogy bálnák ne hordjanak ízlésromboló cuccokat:)
És mindenkinek kirendelnék egy álló tükröt:) amely igazmondással van felszerelve.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.16. 15:45:17

@kiraaaaa:
bálna ám a térdem kalácsa, az!
Az igazmondós tükröt pártolom, hátha neked is bezökkentene valamit az agyadban :)
süti beállítások módosítása