2012.06.14. 20:25| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Akartam a fészbúkra elhelyezni a szomorú liliomszálat néző elkeseredett arcú vénasszony (és épp mosolyogni próbáltam!) arca helyett egy némileg valósághűbb portrét, de számos próbálkozásom fulladt kudarcba.

Pedig mindkét gyerek aktívan próbálkozott visszaadni lüke annyuk ábrázatttyát.

Nos, számos aspektusból egész tűrhető a kép, teli vagyok mikroszkópikus részecskékkel, melyek akár vonzónak is mondhatók, na de az arc .... hát legalább egyes smirglivel esnék neki.

Csúnya vagyok. Pont.

Címkék: nő ség csúnya vagyok  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr984588973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2012.06.14. 21:44:32

mivel az UFF lemaradt a végéről, ezért érvénytelen. UFF.

Mr. Homn 2012.06.14. 21:47:11

szerintem meg lüke vagy. pont.
süti beállítások módosítása