2010.05.12. 18:40| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Hétfőn hívtak fel, hogy meghalt egy munkatárs-ismerősöm.

47 éves volt. Sajnos beteg volt már korábban is, de kezelték, egész jól alakult a dolog. Aztán január végén besárgult. Holnapután meg temetik.

Senkije nem volt az anyukáján kívül, és éjjel-nappal dolgozott. Még februárban is. És még márciusban is, pedig a májába már csak hálni járt a lélek. Aztán árpilis közepén már nem tudott felkelni. Hosszas győzködésre hagyta magát kórházba vitetni.

Szó szerint halálba dolgozta magát.

Én meg itt ülök letaglózva, most már harmadik napja, és nem bírok a döbbenetemmel.

 

Hiányozni fog.

Címkék: halál pihenés  |   | 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr831997944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.05.12. 21:57:42

és a k*va életbe.

vagyok, aki vagyok... 2010.05.13. 07:49:47

:(

basszus, most hogy már én is negyven elmúltam, ezek a négyessel kezdődő életkorban történő halálesetek már ismeretlenül is kiakasztanak...
süti beállítások módosítása