2009.10.13. 21:45| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

... hogy lefednék egy piaci rést.

 

Nézem az index sikeres kezdeményezését, miszerint csajozni "tanítják" a béna pasikat.

Vannak ezek a PUA-k, vagy mik.

Szemmel láthatóan volt/van igény a szolgáltatásra (bár az index-videók után ez tutira meg fog csappanni).

Nekem meg az az ötletem, hogy indítok egy sulit csajoknak, hogy miről és hogyan ismerhetők fel ezek a szerencsétlen PUA-k és a PUA-kezdemények. Szerintem erre is lenne igény! Meg is lehetne élni ebből!

 

AZ ötlet stipi-stopi, az enyém! Mindenkit megverek, aki eltulajdonítja :))) - viszont szívesen beszélgetek az ötlet értékesítéséről, kooperációról, egyebekről!

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr241448515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.10.14. 10:56:07

A PUA az volt amelyik oktatott? Vagyis aki már profi? Vagy a nagyon béna?
Inkább a csajoknak a visszafogott pasit kellene tanítani, az biztos nem csajozik be :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 22:20:09

@szingliman:
Képzeld, állítólag mind a három PUA!
Én speciel letettem a hajam rajtuk :)

sing-lee 2009.10.14. 22:27:30

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): mivan?
Mindegy is, csak majd küldjél nekem is valakit :)
süti beállítások módosítása