2008.10.25. 23:10| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Nézegetem már pár napja ezt a szegénység-blogot.

Van a Szegényember, meg van annak a felesége. És ők szegények. És ki kell jönniük a kötelező kiadások (értsd lakhatás) után megmaradt havi 18 ezer jó magyar forintból.

 

Felbuzdultam, mondom csak kiderítem, hogy én ki tudok-e jönni ennyi lóvéból.

Nagy hirtelen összeadtam az összeadandókat és hát tulajdonképpen nem is értem, hogy hogyan csinálom.  Mert persze nekem is vannak kötelező kiadások, amik sajnos nemcsak a lakhatásból állnak. Az autót is ide sorolom, mert enélkül nem is érnék oda időben sehová. Meg kötelező a kisebbik fenekére a pelenka is. Mert ugye, ha nem kap, akkor .... nah, ezt mégsem írom le :D

Kötelező még az óvodai és bölcsödei térítési díj is.

Kötelező a telefon is, mert az kell (itt tudok még takarékoskodni).

Meg van még kötelező diákhitelem (a fene a belüket nekik is), meg kötelező a megtakarítás is beteg, valamint öreg napjaimra.

 

A lényeg: nekem kevesebb összeg áll rendelkezésemre egy havi étel és egyebek megvásárlására.

 

Hármunkra.

 

Mondjuk nem olyan vészes a helyzet, mert annyit eszünk hárman, mint egy kismadár. De azért lehet bűvészkedni. 

Nagyon ügyes vagyok ám :DDD

És remegve várom a sok ember által eleve a szemetesbe helyezett reklámújságokat. Minden héten.

 

Jaaaaa, és utálom az SMS-eket. Mindig csak "bankszámla-értesítő levonásról" típusú üzenet jön. (nojó, egészen ritkán kapok azért másmilyet is :D)

P.s.: Van luxuskiadásom is: heti egy női lap.... és nem a Kiskegyed, meg a Cosmo. Valamint itt az internet. Ezekről  - még - nem vagyok hajlandó lemondani.

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr23731884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraaaaa 2008.10.26. 08:22:31

Háát igen....
Én még nem számoltam, de lassan kell/kéne...

És a sikerdíjjadból, hogy ilyen ügyes vagy, megjutalmaztad magad:)))

Empty 2008.11.06. 00:06:27

Még nem olvastam mit írtál, de a szegénységblog az egyik nagy kérdés az életemben. Na, ha tisztul a fejem visszatérek.

Empty 2008.11.06. 00:08:25

Na elolvastam. SMS helyett. ide írom. Mert olcsóbb.

Empty 2008.11.10. 23:57:52

Ha nem nézem meg, nem gondolok tündérre. Az én hibám belátom. :-)
süti beállítások módosítása