2012.02.19. 17:23| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

faszkivan

És most kinyígtam magam :D

Romantische dizni-rajzfilmeket néztem a sarjakkal. Nem kicsit voltam irigy.

Aztán megnéztük a Mulan-t nem rajzfilmben és attól lett könnyebb a lelkem, hogy nem volt heppiend. Szerintem most már készíthetem a kötelet is a szocialitásomnak - még keresem a megfelelő helyet, hová is akasszam. Legyen szem előtt a himbálódzó hullája, vagy inkább dugjam el egy alkalmas pincébe (tudok egy helyet erre is)? És továbbá vajh tényleg ennyire reménytelen a helyzete eme képességemnek (lásd: feng-shui: szabaduljunk meg a nem működő dolgoktól), vagy rakogassam még, hátha újraéleszthető? Őszintén szólva ennek a reménye pusztult el bennem teljesen.

Ó, bakker, megin' depi-poszt lett!

 

 

És továbbá: hol a Hold a meséivel? Hiányzik! Kérem vissza .....

 

P.s.: 4 napja nem kapcsoltam be itthon a számítógépet - semmilyen célra, a munkahelyen meg nincs időm magánélni per gép. Bocs to All!

 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr514135281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.04.23. 18:44:37

Mulan?...Bezzeg, ha egy Ínycsiklandó Mulata-t nézegettél volna egy kellemes bárban szemközt velem, lehet, hogy jobban Mulattál volna...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.04.30. 22:46:05

Az.
Nem nagyon tudok a koktélokkal mit kezdeni, de csak azért lehet, mert nem ittam eleget :)
süti beállítások módosítása