2011.04.30. 16:20| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Leginkább azért, mert amit írnék, azt nem lehet, a többit meg nem érdemes.

Megjegyezném mellékesen, hogy nagyon-nagyon tavasz van, meg batynak a kutyák, meg zümmögnek a fák .... én meg nézem meg hallgatom; ennél kulturáltabban nem tudom kifejezni magam :), bátrabban meg nem merem, mer' nyúl vagyok :)

Ebből fakadóan csillivilli a lakás, hellyel-közzel rend is van.

A konyhában a múltkor például felhelyeztem 3 darab polcot, hirtelen felindulásból. Nos, mivel valahogy soha senki nem akkor ér rá, mikor én azt gondolom, ezért megcsináltam magam. Hát nemá' hogy csak hím tud lyukat fúrni, ugye.

A melóhelyen segítettek 3 darab körfűrészes-vágással, de az élfóliákat én tettem fel, mértem, fúrtam, csavartam. A tenyerem cafatokra is szakadt, meglátszik, hogy rosszul felszerelt a háztartás és hiába próbáltam, a nem fordulatszám-szabályzós fúróval nem lehet csavarozni. Pedig nagyon koncentráltam :).

Eltettem a téli ruházatot, a nyárit meg elő. Nos, minden úgy néz ki, mintha vákumzacsiban tároltam volna és VV Évi vasalta volna. Szóval moshatok ezerrel. De lefeleztem a darabszámot, mert a ruháim felét kihíztam :)

(Erről jut eszembe, hogy az önértékelési zavaraimon segíthetne valaki, mondjuk egy finanszírozott plasztikai műtét-csomaggal - az egyik részét még tb-re is megcsinálnák, ha nagyon megtalpalom a dolgot, de csekély rá az esély -, és nem, nem segít az, ha mondogatják, hogy mennyi rosszabb adottságú nő van. Nem érdekel: ők nem én. Gyanítom, hogy ők se túl boldogok a bőrükben. Ja, tudom, a boldogság belülről fakad, pillanatnyi, blaaa-blabala-blaaa-blablabla.)

Amúgy magyarországi szolgáltatóipar meg a hozzáállás.

Kaptunk árajánlat, drága. Mégis ettől rendel. Várás. Végre kész. Nem minden. Álmélkodós felháborodós. Mindegyezés, rendeléselhozás. Számla. Nincs. Még mindig nincs. Utalnánk. Nem-nem, kápé. Háde! Dede! Faszombaszmeg, nesze. Számla nincs. Másnap: anyád? Számla nincs. Harmadnap: APEH, ha nincs számla. Végre van, nem az az összeg, ami árajánlott vala, sőt, az sem, ami megegyezett vala, sőt, az sem, amennyi készpénz otthagyva vala.

Hajamtépés vala. Diszkrét ordítozás, mindenki picsába elküldözés. Sztori vége.

Á, dehogy vége. Még egy számla, mert valami kimaradt. Kurva jó (tényleg kimaradt). Kifizet. És csütörtökön beszart a rendelés. Kardba dőlés.

De azért hozzunk törvényt az egyenruhás bűnözés ellen.

(nahát, tisztára olyan lettem, mint Alekosz: mennyit írtam a semmiről ....)

 

P.s.: nem nézem a ValóVilágot, de a hogyvolt-on olvasom, ezért vagyok _ennyire_ jól tájékozott

 |   | 13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr422867070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deadlock 2011.04.30. 17:01:42

te egy kibaszott jó nő vagy.(láttam a lábaid) meg kibaszott hülye is.
írtál valamit a telefonszámaidról, nem nézem vissza, de megadom az enyémet.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.04.30. 19:24:02

@deadlock:
megvilágosodtam közben :) (mire jó a palacsinta!)
De hogy pont erre kellett reagálnod csak :DDD

deadlock 2011.04.30. 19:36:11

@Zsit (nyau és rémizé): fasza, én itt diszkréten imádkozom le rólad a bugyit, te meg palacsintát tömsz az arcodba. szégyen, én mondom.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.01. 23:27:16

ne aggódj, ez is elmúlik ám, mint annyi minden :) (a pali - kopirájt by sarjak - nem nekem készült és leginkább csak készítettem akkor)

deadlock 2011.05.02. 01:14:40

@Zsit (nyau és rémizé): ha arra gondolsz, hogy a palacsinta a mulandó dolgok közé tartozik, mint az elnyújtott élvezet, vagy esetleg a fiatalság, akkor egyetértek. de fene bánja. a túróst kultiválom, a kávét meg mézzel és tejjel, frissen főzve. :)

odium 2011.05.02. 21:33:32

Hidje el, nagyon sok rosszabb adottságú nő van. Rengeteg. A boldogság meg pillanatnyi, és egyépként mek belülrő' fakad!

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.05.02. 22:10:38

A helyesírás hol marad?? Vagy csak viccből írnak egyesek ómagyarul? Amúgy szép és tartalmas estét mindenkinek :)

odium 2011.05.02. 22:43:12

@Ape:
tévedcc
ez óómagyar
a táltos szomszédtól tanúltam

@Zsit (nyau és rémizé):
akor jó
hiszen e célból írtam be!

kiraaaaa 2011.05.04. 06:10:09

Kérdés:
Melyik a kakukk tojás?
gyula, kende, törzsfőnök, nádor, táltos
Válasz: táltos, mert az egy gyors ló

Hogyan halt meg Jézus?
Felakasztották!
(fel bameg, azért van a templomon akasztófa!)

Mi a gyorsan szó szófaja?
Ige.
(Mért?
Mert mindig úgy használjuk: Gyorsan ülj le!, Gyorsan csináld! Tehát felszólít valamilyen cselekvésre, s az ige cselekvést fejez ki!)
A gyerek megtanult érvelni, tehát politikus lesz:)

Csak néhány példa,hogy neked jobb:))))

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.05.14. 02:17:28

A címre releválandó: Nem nagyon írsz! Ugyan jól, de kevésszer. Bírom, olvasom, néha beböffentek. Posztolj valamit idehaza is! Lájkolni fogom.
süti beállítások módosítása