2010.12.21. 18:05| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

early adopter (korai alkalmazó, ill. technikai újdonságokra gerjedő és azt beszerző (Strici kedvéért)- basszus, de gerjedek, csak beszerezni ... :D), de ez nagyon tetszik.

index.hu/tech/2010/12/21/modern_allaskereses_ket_percben/

Szeretnék egy ilyet csinálni - na jó, nem a karácsonyi hajtás lesz rá a legalkalmasabb.

Emlékszem, első álláskeresőként képes voltam amerikai papírra nyomtatni a CV-met, mert az minden oldalra kilógott a sok A/4-es közül. Így utólag, elég idegesítő léhetett ez :D, bár akkoriban nem kaptak a személyügyesek egy-egy pozícióra százasával önéletrajzokat.

Aztán csináltam sokáig a színes (nagyon pasztell) papírt, aztán meg a folyóírással nyomtatottat, később meg sötétkék/bordó volt a betűk színe a megszokott fekete helyett.

 

Szóval ha csinálok egy ilyen videó CV-t, rögtön vezérigazgatónak fognak felkérni :)

Címkék: munka enyim  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr22530759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Page20 2010.12.21. 19:13:38

hú, ha folyóírással nyomtatottat kaptam volna valaha, asszam sose hívom be állásinterjúra, mert azon tűnődtem volna, hogy miért takargatod a saját írásodat
mondjuk az eddigi legnagyobb HR-es tévedésem az volt, amikor felvettem egy lányt, pedig láttam hogy sorvezetővel írta a cv-t
a video cv érdekelne

a hold sötét felén (törölt) · http://ujhold.freeblog.hu/ 2010.12.21. 19:17:38

jé. írt.
(na, most köcsög vagyok, tudom, de olvasáséhségem van - jeti, bazze, igazad lett, jött a muzsikára :) )
off
on
te nő, hát azok az érdekes életrajzok biztosan kreatívnak tűntek, meg kitudja miféle szakterületre, de azért én simán azokat szórtam volna ki először, aztán megnézem a konzervatív, hagyományos és egyszerű cv-ket. így, a céges geci idejéből emlékezve. majd a motivációst, ha kell. bár, ahogy írsz, kell. lehet, hogy túlspiláztad?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.21. 19:36:47

@Page20:
ó, nem volt vészes, csak kicsit másabb, mint a sima nyomtatott. Kézzel írtnak meg ment a mot.lev.
Manapság már azt se írja senki kézzel...

@a hold sötét felén:
vicces, mert kifejezetten sikeresek voltak, mindig behívtak, és mindig ott voltam az utolsó 3-ban. És mindig második lettem :)
Azóta tömegdiplomám van, meg nyolcmillió versenytársam :D

Upuaut 2010.12.22. 11:35:50

Én egyszer olyan CV-ről hallottam, hogy a csaj egy bikinis fotót tett be, de nem hívták be. Nem értem miért.

Page20 2010.12.26. 19:59:00

@Upuaut:
nekem egyszer olyat küldtek, amin a delikvens falusi lagzira öltözött ki és az udvar közepén elhelyezett étkezőszéken ült fordítva, úgy hogy annak háttámlájának támaszkodott,ja, és csábosan mosolygott felejthetetlen volt, a kép a retinámba égett, ő sem lett behívva :-)

Strici · http://birkanep.blog.hu 2011.01.07. 16:17:02

Nem kell szarozni, nem kell beküldeni semmit, ugyanúgy nem kapsz állást, viszont önfeledten szexelhetsz az erre szánt időben.
süti beállítások módosítása