2010.07.31. 21:20| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

találom azt, hogy ha valakinek nem jön össze valami (akár üzletileg, akár privátilag) egy másik emberrel kapcsolatban, akkor azonnal elkezdi a másikat bántani. Ill. átmegy tahóba. Ha meg még kritikát is kap adott viselkedés/döntés/tevékenység, akkor meg aztán a jó isten mentse a másikat.

Biztos ez lehet a stresszoldás egyik módja, vagy így próbál fölénybe kerülni - a fene tudja. Valahol ijesztő, hogy ennyire fölényre törekszünk valakivel/valamivel szemben.

Remélem, nem nem-specifikus, igaz nőből ilyet kevesebbet láttam. Ám aki ilyen volt, az viszont elmehetett volna a pokolba az Ördögöt helyettesíteni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr152190045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.07.31. 21:40:25

Épp most meséltem el :)
Nincs mit különben, ez ilyen morfondír
Tegnap volt nálam a barátnőm (beteg, eléggé le van robbanva és még sok minden más is) és beszélgettünk

Mr. Homn 2010.07.31. 21:55:52

@Zsit (nyau és rémizé): morfondír az élet megrontója.
persze, lehet elgondolkodni az élet dolgain, egyedül vagy társaságban, de ritkaszar érzés amikor (ismét, sokadszorra) rádöbben az ember hogy úgysem tud változtatni semmin. mert az csak a filmekben (és leginkább az amerikánus filmekben) van úgy hogy egy kiadós morfondír után minden szebb és jobb, és hepiend.
és hogy ON is legyek végre: egyrészt így vagyunk összerakva (az a genetikai vonal marad fenn amelyik erőszakos egyedeket hoz létre) másrészt manapság ez a viselkedés a menő.
na már megint túl sokat írtam... mindenki jobban jár ha visszatérek a munkához. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.07.31. 22:01:23

@Mr. Homn:
ez amúgy tényleg érdekel, hogy mennyire elterjedt
Meg aki nem csinálja, az belül sérül és akkor ő a gyenge és pusztuljon?
Van-e még ilyen tapasztalat?
(itt vagyok a teljes kíváncsi valómban - na jó, TV-t nézek)

OFF: VOltál apádnál? És NE dolgozz :)

Mr. Homn 2010.07.31. 22:15:22

@Zsit (nyau és rémizé): biztos hogy jobban jönnek ki a dologból azok akik ilyen módon dolgozzák fel a történéseket. ezáltal valamennyire győztesnek érezhetik magukat (...igaz hogy elbasztam, de legalább jól odavágtam neki. mert úgyis mindennek ő az oka.)
tapasztalataim szerint az "egyszerűbb" emberek művelik ezt. (persze lehet 60 diplomája közben, szerintem érted kikre gondolok - párszor már szóba került itt EQ és IQ)

méért nézed a tv-t??? az csak egy doboz, semmi érdekes nincs rajta. én háttal ülök neki, elég volt annyi belőle hogy ránéztem amikor bejöttem a szobába. :)

nem voltam, perszehogy nem voltam. van is balhé belőle. de dolgom van. igen, munka-dolgom.

mozigepesz 2010.07.31. 22:34:49

Sziasztok!
Szerintem: irigyek, lusták és önzőek ...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.07.31. 22:50:55

@Mr. Homn:
azt hiszem, hogy elég sekély győzelem ez, hogy de megmondtam
Pláne, ha stílustalan is
De tényleg valami veszteségminimalizálás lehet benne. Ha szigorúan közgazdasági oldalról nézem :)

Mert a Constantin ... megy, és már ezer éve meg akartam nézni.

Már megint! :S

@mozigepesz:
szeva gépész! :)
Mindig és mindenki?
Mert már az is eszembe jutott, hogy valami végletesen sérült valamik lehetnek ezek, és legalább itt tud sikerélmény-csírát felmutatni.
Mint a gyerek, aki jogosan le lett cseszve, de nagy bátran a lecseszés után kinyújtja a szülejére a nyelvét - persze a háta mögött :)

Strici · http://birkanep.blog.hu 2010.08.01. 08:19:35

Szerintem a következőről van szó:

Tegyük föl, hogy van valami közös dolgom valakivel, amit én teljes szívvel, lelkesedéssel és TAKTIKÁZÁS NÉLKÜL, ŐSZINTESÉGGEL képviselek és csinálok. A másik pedig képtelen erre. Ügyeskedik, füllentget, stb. Nem gonoszságból, hanem mert képtelen a teljes azonosulásra. Mert fél. mert mindig félt, mindentől. Aztán rájövök, hogy a másik füllentett. Nem akarom elhinni, mert olyan jó volna, ha nem tenné. Aztán kiderül, hogy egyre többet füllent. Mert neki így jó. Mert nem akar engem bántani. És már-már én szégyellem magam, hogy nem képes bevallani. Pedig olyan jó volna.

Na ilyenkor leüvöltöm őt, mint állat. Bele a pofájába. És mindent szétrombolok.

inci-finci (törölt) 2010.08.01. 09:37:35

@Strici: ez mennyire gyakori!

@Zsit (nyau és rémizé): túl általános és semmitmondó poszt, nehéz véleményt alkotni. más egy elhajtott MLM ügynök, más egy nő aki váltani akar más faszra, és más az aki átver, hazudozik.

egy kereskedő vagy MLM ügynök ne tahóskodjon. egy nőnél vagy férfinál már sok tényezőt figyelembe kell venni. nem hiszem hogy mindig kedvesnek kellene maradnunk, sőt ha nincs valakivel dolgom könnyen megkaphatja azt ami egy túl közel álló, személyes terembe behatoló idegennek jár. le akarom győzni? dehogy. ha nincs közös dolgunk álljon hátrébb

ha komolyan ártott akkor rombolok. az értékrendem szerint ez így helyes

domini cane 2010.08.01. 09:56:09

Az az egész így nagyon erős általánosítás.Konkrét példa nélkül nem tudok véleményt alkotni.

kiraaaaa 2010.08.01. 10:41:52

Önvédelem, naná.
Mindenki saját magát védi.
"Tégy úgy, ahogy akarsz."- ami neked fájó reakció, az a másiknak lehet hogy életmentő, megtartó reakció. De bármilyen az a reakció, amit a másik kivált, az azt jelenti hogy fontos az az ember, ha pedig nincs semmilyen reakció (az előjele lehet +/-), akkor az már egy semleges viszony, tehát nincs kapcsolat, érzelem.
Én így gondolom, bár mivel túl általános az írás, nehéz bármit is mondani:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.08.01. 12:22:26

Na, most hogy konkretizáljam, hogy ne legyen túúúúl konkrét?

Flört, játék. Az egyik kvázi független, a másik nem. A másik nyomul, elmondva egy halom mindent a jelenlegi helyzetéről. Egyik nem kertel a véleményét illetően, erre másik átmegy alpáriba és sértegetősbe, miután látszik, hogy a flört nem realizálódik.

Másik eset: ajánlat beérkezése megkeresés alapján. Több helyről. Két esélyes a dolog. Egyik kiválasztódik. Erre a másik közli, hogy nem ereszkedne le ehhez a céghez, különben sincs kapacitása. Apró pletykák a cég környezetében. Persze minden bizonyíthatatlan.

Mr. Homn 2010.08.01. 12:43:11

@Zsit (nyau és rémizé): úgy gondolom hogy nem először szaladsz bele ilyen történésekbe. mert elég gyakran megtörténnek, mondhatni mindennaposak.
vonj vállat és lépj tovább.
persze az illetők nevét jegyezd fel egy halállistára, többet sosem semmit velük.
mert most mutatták meg az igazi arcukat.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.08.01. 12:49:27

@Mr. Homn:
hallgatója voltam, nem szereplője :)
vállvonás megvan, érzelmileg nem érint - de mindenesetre kissé - .... pfff, nem is tudom, undorító? - hogy ez mindennapos.
Lehet, hogy én voltam eddig vak és szerencsés, mert nem találkoztam túl sokszor a jelenséggel.

inci-finci (törölt) 2010.08.01. 13:06:14

@Zsit (nyau és rémizé): próbálják megóvni az önmagukról kialakított képet. de hát te is így élsz, sokszor megmagyarázod magadnak miért jó valami ami igazából nem teljesen az amit akarsz. nem a sértődés és támadás az általános jelenség hanem az önigazolás.

domini cane 2010.08.02. 08:59:06

@Zsit (nyau és rémizé): Azzon bezzeg nem akadsz ki , hogy a flörtlni szándákozó nem egészen független.

Az ajánlatosra meg nem tudok mit mondani.Vagy nem kell nekik a pénz vagy az ajánlatkérőnek tényleg rossz a híre.
süti beállítások módosítása