2010.06.01. 14:25| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

...., ahol leírom, hogy egy komplett hegynyi vasalnivaló hencsereg a gardróbban, lett egy hangyakupacom, és nem, nem akarnak távozni; hogy szeretjük az excelt, és még mindig túl sok a munka.

Ámde utálom a hideget, különösen a széllel keringőzőt, mert akárhogyan is öltözöm fel, mégis a kabát/pulóver alá bújkál, mindenféle galádságot elkötve a mellek és a bimbók vonatkozásában. Hát nem tudom azt mondani, hogy hű de kellemes érzés.

Viszont költségmegtakarítottam, mert az irodai fűtés nem kell (tényleg nem kell), így is, úgy is jégverem, legalább nem fizetek érte.

 

Tartozom továbbé bejegyzésileg máshova is, amit majd megejtek, a Panther meg ne legyen nyomi, mert orrba vágom, na!

Tényleg, indítsak szex-blogot? Az most divat, nem? :)

 

Update:

Nagyobbik: anya, van az oviban a csoporttársam, a Bence. És képzeld, olyan sovány, hogy kilátszik az összes kerete! *közben magyarázólag simogatja a mellkasát*

 

Szóval fiúk, húsra fel! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Címkék: meló hülyeség  |   | 14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr152047910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.06.01. 15:41:08

a vasalnivalót ne is emlegesd...

amúgy meg indíts, naná!! :D

feco42 2010.06.02. 09:01:07

Nekem is sokáig kilátszott a "keretem" de már elmúlt :)
Vasalni meg nem szoktam :)

kozgaztanar 2010.06.02. 09:55:57

igen, szex-blogot kér a nép! :)

kiraaaaa 2010.06.02. 18:38:51

A szex vajon mi????????????

Mr. Homn 2010.06.04. 01:41:44

na hol van már az a szexblog???

tőzegmalac 2010.06.12. 23:05:50

akarom...akarom...akarom:)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.18. 13:03:00

Hencsereg, de jó, ritkán hallottam ezt a szót, mi a macskára használtuk, mikor a ház előtt a porban fetrengett, volt már neki egy kimélyesztett hencsergőhelye... :)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.18. 13:05:40

Nekem is volt valaha szexblogom (más néven), szerették is a népek, Index címlapon is volt időnként, sőt, még össze is hozott valakivel, aztán egyszer egy szakítás után rituvirtuális (virturituális? melyik jobb?) szeppuku keretében kivégeztem. De a szelleme felbukkan a mostaniban itt-ott...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.18. 13:15:43

@Félszeg Árnyék:
a rituvirtális az egy női név
Kegyetlen, vékony, mint egy penge, és hajlamos nyálat csorgatni a szája sarkából
Ezért talán a másik
:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.18. 16:53:08

@Félszeg Árnyék:
hogy te milyen édesen naív tudsz lenni!
Ennyi nő között! meg fogunk enni, hamm-nyamm :)))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.18. 17:39:35

Most komolyan beijedtem... :) Amúgy tényleg naiv vagyok.
Annak idején Testimese néven volt egy kifejezetten erotikus blogom, sok megtörtént esettel és néhány fantáziával, meg mindenféle rövidke esszével, erotikus témájú töprengéssel.
Ezt kb. 15 hónapja áttettem a blog.hu-ról a Wordpressre, aztán idén januárban azt is kinyírtam.
Meglepődve láttam nemrég, hogy ugyanilyen néven van egy másik blog, az nem én vagyok.
süti beállítások módosítása