2010.05.08. 13:44| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

akadt!

 

EZ vicces - ilyen az életben nem történt még velem :)

A társasházzal szemben van egy kis ház, az a 60-70-es években épült, igazi kockaház. Na, a kertem meg az erkélyem arrafelé néz.

Az imént kopogtak az erkélyajtón és a szembeházban lakó idős bácsi egy akkora, de akkora öl orgonát hozott, mint az állat!

Nem szólt semmit, csak a kezembe nyomta, én meg vigyorgok. A rajongóim amúgy is számosak, ők éltetnek, a mindennapi egonövelést adják, megszámlálni se győzöm (én egy nemnormális vagyok, nézzétek el, de ez most igen jól esett) :)

 

Ja, tegnap megjelent a postafiókomban az a csóka, akiről már itt írtam.

Háromszavas levélkék, nem értettem, mit akar, ill. sejtettem, de az úristennek nem mondta ki. Én meg nem könnyítettem meg a dolgát Emiatt aztán hamar gyorsan fel is adta. Kegyetlen vagyok.

De most komolyan. Miből gondolja, hogy majd az ember rohan szoknyát-harisnyát eldobva hozzá és lógó nyelvvel imádja, mert leereszkedett hozzá, az elszabott életű, szerencsétlen nőnemű anyához?

Furák a pasik is ám, az biztos!

Címkék: vidámság nő ség  |   | 19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr481983732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraaaaa 2010.05.08. 17:19:04

Az mért van, hogy oldalt hamarabb látom, amit írsz, mint itt?

Mire jó egy plátói pasi?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.08. 18:02:20

@kiraaaaa:
mer' szar a blogmotl! AZér!

Amúgy semmire, cserébe 70 és a halál között mozog :)
Aranyos volt, na.

aJeti 2010.05.09. 09:14:50

hajrá! kedves pasik, vegyétek a fáradságot és legyetek kreatívak. na.

kozgaztanar 2010.05.10. 13:29:58

ööö ... én küldtem a bácsit. még múlt kedden indítottam útnak a Moszkva térről. reméltem, hogy leér Zsithez. leért.
:D

don pedro 2010.05.10. 16:46:16

Zsit...megkaphatlak? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.10. 17:45:11

@kozgaztanar:
akkor azért tűnt olyan fáradtnak! Az orgona viszont jól bírta!
:)

@don pedro:
ööö, hát izé. Mire is? :)

aJeti 2010.05.11. 11:53:56

@kozgaztanar: megdicsérlek, kreatív voltál :)

@don pedro: ez még nem fejlődött ki. :)

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.05.12. 19:42:43

...például abból, hogy minden héten teszed a fejed, hogy neked már egy izzadt rakodómunkás is jó lenne, olyan-naon csak ubi van és szomorú?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.12. 19:54:59

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:
nincs szomi ubcsim, tééééélleg ám!
Az izzadt rakodómunkással mi a baj? :O
Amúgy nem teszem a fejem, szerencsétlen csak úgy kinőtt a nyakamból, ez van - majd legközelebb jobban sikerül :) (ez nem is vicces)
süti beállítások módosítása