2010.05.05. 21:41| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Van abban valami nagyon intim és és bájos dolog, amikor az ember a munkából és a gyermekgyűjtésből hazaérkezik, leszórhatja a dolgait és csendben elnyúlik, hogy fejben is megérkezzen.

Persze a szakadó eső csak emeli a hangulatot, a gyerekeken meg még mindig nem nőtt mute gomb.

Ámde a szükség nagy úr.

Mindazon 0,000025 mikrosecundumban, amit a wc-re vonulással és a leüléssel eltöltöttem, a kettő kiskorú sikeresen összeveszett. Keletkezett egy kiabálós meg egy sírós minirém.

Megoldás1: ordibálok kifelé, hátha meghallják, cserébe szórakoztatom a felettem levő két emeletet a privát műsorral.

Megoldás2: egy gyermek érkezése a legkisebb helyiséghez, ahol immár normál hangerőt nem meghaladó módon lehet kommunikálni.

Megoldás3: 2 gyerek egymás szavába vágva tépi rám az ajtót, mutogatnak, magyaráznak, és persze ezt jellemzően 1 cm-ről.

 

Nem kérdés, ugye, hogy melyik verzió volt a nyerő?

Hát ha nem velem történik, tutira hangosan röhögök.

 

P.s: esti mese. Kicsi nézi a könyvet, mutatja, hogy akkor az a zöld pulcsis ő, az angyalka meg a nagytesó. Megemlítem neki, hogy a zöld pulcsis kisfiú típusú. Válasz: nem baj. Erre én: Na de te kisfiú vagy? Erre ő: nem, én kislány vagyok, de azért néha fiú.

Mit lehet erre mondani?

Címkék: vidámság intimitás  |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr191977644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.05.05. 22:03:54

bennem az a kép él élénken, amikor egyszer a fürdőkádban vesztek össze. minek következtében én is csupa víz lettem. írtó dühös voltam, dühömben csapkodtam én is a vizet, végül beszálltam én is ruhástól... így utólag vicces, akkor inkább kétségbeejtő volt...

kiraaaaa 2010.05.06. 11:24:50

Ez jó:) Én jól szórakozom ezeken a történeteken:)

kozgaztanar 2010.05.06. 14:34:51

sírós minirém? :)))

nálunk azt kérdezte a kiscsaj régebben, hogy ha megnő, akkor fiú lesz-e? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.06. 15:06:46

@kozgaztanar:
hát én most rémizé vagyok, akkor a kisebbik verzió ebből a minirém, nem? :)

Úgy bírom, amikor ilyeneket mondanak! Az a baj, hogy a legszebb aranyköpéseket elfeledem - és valahogy nem rohangálok toll-papírral a kezemben folyton, hogy felírhassam!

kiraaaaa 2010.05.06. 16:07:28

@Zsit (nyau és rémizé): @kozgaztanar: nálunk a kiscsaj közölte, hogy akinek haja van az nő:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.06. 17:49:16

@kiraaaaa:
ugye-ugye? micsoda preferenciák keletkeznek és milyen korán! :)
süti beállítások módosítása