2010.05.03. 15:18| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

 

 

 

 

 

 Ezt így, sőt. Kellene. Jajj.

(ha belegondolok, ez most intimebb, mint egy idebiggyesztett puncifotó)

Címkék: hülyeség vágy intim  |   | 27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr361971361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 15:54:48

ez (szinte) kizárólag hangulatfüggő.
a másik támához pedig egyrészt nincs összehasonlítási alapunk, másrészt nem is egy kategória. tehát nehéz is lenne ;)

ha alaposabban belegondolok a lelki meztelenség egyszerre izgató és megnyugtató ami azért elég ambivalens.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.03. 16:12:21

pontosan, most ez a hangulatom (amúgy igyekeztem olyat ágyazni, amivel majdnem bármikor tudok azonosulni - nem tudom egyébként, hogy miként értelmezhető ez a 3 nóta a számodra. Mik a benyomásaid?)

Összehasonlítási alapunk? :)))) Kivel/mivel kéne, na de őszintén!?

Nézd: többször volt már az, hogy hejj, de izgató a fizikális, de leszarható a lelki. Igaz, még senki nem jött oda hozzám azzal, hogy annyira megbolygattam az agyát a lelkemmel, hogy megnézné a testemet. :)
De ez is érdekes ám! Tök fura testrészek bírnak izgatóak lenni, tessék elszakadni a sztereotípiáktól! :)

edeus 2010.05.03. 16:24:44

@Zsit: Pedig nekem elhiheted, hogy létezik ilyen. ( Agybolygató lélekkel találkozós. ) A gond csak az vele, hogy az ember még nem asztráltest, és a fizikai kontaktust két test, és nem két lélek viszi végbe. Nem is beszélve arról, hogy a lelki társhoz társulni kell egy fizikai képnek, ami tetszik mindkét félnek, különben nincs kapcsolat. ( Meg mi férfiak kicsit másképp müködünk fizikai szinten, mint lelki szinten. De ez már tovavisz, úgyhogy befogtam.)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 16:32:15

@Zsit (nyau és rémizé): "ez most intimebb, mint egy idebiggyesztett puncifotó" erre írtam, hogy nincs összehasonlítási alapunk, mivel kitárulkozni lelkileg kitárulkoztál de puncifotót nem közöltél, tehát nem tudjuk megmondani melyik intimebb :-)
nem mellesleg ez elég erősen szubjektív, egy puncifotó nem mindenkinek intim, azaz egyénenként nem egyenlő mértékben.

az elszakadás jelentem megvan, már ami a sztereotípiákat illeti :-D
bár ebből szokott meglepetés születni, igaz főleg kellemes ;-)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.03. 16:36:56

Át :) (mindenféle értelemben)

Nem a létezését tagadtam a dolognak. De lássuk be, teve és tű foka típusú esemény. Amúgy hétköznapiul ez vala az az ókori (sic! :D) szerelmezés, mikor csak az agyak találkoznak, a megtestesülés meg nem gyere be. Szar dolog, ja.
A hímember meg - csúnya általánosítással - vizuális, tehát a gondolatokra ritkán reagál farokfelcsapással.
Másrészt meg a fordítottja gond nélkül lezajlik, mert kit érdekel, hogy földmély sötét, ha csudásan mozog az ágyban.
Elnézést a profanitásért.

Az a baj, hogy nem tudom kikapcsolni az agyam :), tök szép meg sosem leszek/voltam. A mozgásban nincs hiba :)))))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.03. 16:38:07

@úriparaszt:
hűűű, akkor mégis az első gondolat volt a jobb :) (már azt hittem, versenyeztetni kéne csodás testrészemet a rólam alkotott kép árnyalása miatt) :DDDDD

edeus 2010.05.03. 17:03:14

@Zsit (nyau és rémizé): Na ezt a kijelentésedet szívesen megcáfolnám, de ehhez a plattform sajnos nem elég diszkrét, meg a távolságunk sem elég nagy. ( tyü de homályos lett, de nem baj. ;) )

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 17:07:59

@Zsit (nyau és rémizé):
három apróságra azért felhívnám a figyelmedet:
1. ha virtuálisan ismerkedsz meg valakivel, akkor elkerülhetetlen, hogy először az agyát/lelkét (ízlés és lehetőség szerint) kapod és csak utána lehetsz kiváncsi a testére
2. a külső számít(hat) de ritkán döntő. majd mindenkiben/mindenkin találni valamit, ami izgató, ráadásul sok más, kevéssé kézzelfogható dolog árnyalja a képet.
3. azt a bizonyos csodás testrészt ha kihámozzuk a mesterségesen felépített 'imidzsből', akkor bizony technikai szempontból nagyjából az orr mellé kerül, de nem akarlak kvázi gusztustalan hasonlatokkal terhelni ;-D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.03. 18:06:52

@edeus:
na, mézesmadzagozol itten :))) (most nem azért, de mi lehet az, ami diszkrétebb? sosem vagy egyedül, állandóan .... khmmm ... le lehet "bukni" :D)

@úriparaszt:
1, igen, igazad van - tehát ismerkedjem a neten? 'olyan' célzattal? :)(ááá, nem fogok, és jelen blog célja sem 'az', de mindig jólesik ha személyes találkozásba torkollik valami virtuális)

2, ez is így van, csak kérdés, hogy az a nagy nehezen megtalált valami meddig bír testileg összekötni két embert. Lélek-kufircolást nehéz hosszútávon végezni, bár ügyes ember apránkint adagolja a titkait, hogy sokáig kitartson) :)

3, na, jóvan ám! nőgyógyász vagy? :)))) (nem gusztustalan, én a saját császáromat is végig akartam nézni ... mocsok szakszemélyzet ott hüledezett és nem engedték :D)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 18:40:45

@Zsit (nyau és rémizé): én egy szóval se mondtam, hogy ismerkedj a neten :-) ha az ismerkedés cél, akkor szinte tuti szarul jön ki. legyen inkább csak kellemes melléktermék, a járulékos jót sokkal jobban fogadja az emberlánya/fia...

és nem vagyok nőgyógyász, de azért szoktam arrafelé szerelni dolgokat, általában kölcsönös örömszerzés céljával :D
hogy mi, mikor és mennyire gusztustalan az is egyedi. van ismerősöm aki nem használ tampont, mert ahhoz (ha nem is nagyon de) magába kell nyúlni. számára elképzelhetetlen, hogy a saját punciját kézzel kényeztesse. igaz (valószinű) hírből se nagyon ismeri az orgazmust. azé' kedvelhető, olyan igazi női barátnak való ;-))
több (ha nem is sok) olyan nőhöz volt szerencsém, akik szerint gusztustalan vagy épp ciki magukhoz nyúlni, pláne ha partnerrel vannak együtt. ezzel se tudtam nagyon mit kezdeni, talán két esetben sikerült rávezetnem az illetőt arra, hogy azé' nem a világvége jön ha megpiszkálja a mini joystick-et ;-D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.03. 18:51:08

@úriparaszt:
hja ... ezt nem kell bemutatni, regényt lehetne írni belőle, de mivel ezt már oly sokan megtették, én már nem vágok bele
:)

re: önmagunkhoz nyúlás
Szerintem emögött komoly frusztrációk vannak. Lelkiek.
Mert akkor például az orra miért nem gusztustalan? Mit csinál, ha náthás? Az orrváladék mehet?
És mijét nem fogadja el az a nő? A teljes testét elutasítja, vagy csak a nemiséget? És akkor hogyan lesz anya? Áááá, túl sok kérdés :)
Azért a pisi/kaki-szex nálam is felvet némi borzongást :))))
Másrészt szerintem az ember a szaporulat létrehozása után nagyon is átértékeli a gusztustalansági fokozatokat :)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 19:08:07

@Zsit (nyau és rémizé): konkrét példánál maradva már a saját test elfogadása megbukott, a nemiség csak utána jönne, tehát az egyértelműen halott dolog. ez van. van akiknek ilyen-olyan oknál fogva nem sikerül, ők csak abban bízhatnak, hogy találnak megfelelő megértő/türelmes és nyitott partnert, aki segít ezen. én ebben (itt ennél az illetőnél) nem tudok segíteni, hiszen amiről nem, vagy csak érintőlegesen beszélhetünk, abban nehéz elmélyedni.
szó szerint! ;-D

a határok pedig határok :) ezeket mindenkinek magának kell kitapogatni, most úgy látom olyan 30-40 éves kor környékére nagyjából látni hol vannak ezek. persze van különbség határ és határ között. van amitől az ember határozottan elzárkózik és van ahol részben nyitott marad, legalábbis egyfajta egészséges egyensúlyt talál. soha nem tudni mit hoz a jövő és tudni kell mik azok a gátak, amik a helyükön vannak és melyek azok amik feleslegesek. szép nagy és hosszú játék, kellő nyitottsággal sokáig űzhető, mindig hoz valami izgalmat ;-D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.03. 19:35:23

@úriparaszt:
némi szánalmat most megengedek magamnak - szegény nő!

Hmm, nyitottság: tudod, szerintem tényleg van abban valami, hogy jó pap holtig tanul. Mert lehet, hogy szab magának valaki kereteket, aztán véletlen helyzetből adódóan kiderül, hogy simán odébb tolható. Ez az, amikor azt mondtam (sokszor és sok helyen), hogy elvekről kurva jól lehet beszélni, csak az a fránya tapasztalat! Az ne volna. Ez sok témában igaz.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 19:45:12

@Zsit (nyau és rémizé): naja, persze vannak határok, amiket nem szeretnék átlépni, olyannyira, hogy nem is próbálom :-)
számomra elképzelhetetlen pl a fekaszex. szerintem nekem nem a farkamban, hanem a gyomromban okozna vérbőséget, miközben meleg barna szarral kenegetnek, így vélhetően máshol és más lenne a végeredmény, igaz a spricc nem maradna ki :-) bocs, lehet kicsit túl durván voltam natúr :-))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.03. 19:55:29

@úriparaszt:
kellően szemléletes volt, köszönöm. Most nagyban hozzájárultál az áhított 59 cm eléréséhez :))))

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 20:19:08

@Zsit (nyau és rémizé): húúú bakker, ekkora csiklóról még nem is hallottam! ;-)))

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 20:30:20

@Zsit (nyau és rémizé): mindjárt előveszek agy anatómia könyvet és megnézem még milyen méret lehet ;-)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 20:51:48

homályosan rémlik néhány pózolós kép régebbi bejegyzésekből (túrni most nincs kedvem), így mondjuk a derékbőséget megcélozhatjuk reális alternatívának ;-)
de nem feltétlen érdemes elfogyni ;-) ha jól tudom a fenékversenyen tiéd volt a 14-es kép, nálam előkelő helyen végzett ;-D

edeus 2010.05.03. 20:52:47

Azta miröl maradtam le. :)

@Zsit: Lebukás? Az olyan dolog, amit nem lehet megmagyarázni. Arra gondoltam inkább, hogy ha két lelkileg összeillö ember találkozik nyilvános helyen, az könnyen szülhet furcsa szituációkat egyes emberek szemében. Tudom, megtörtént velem már párszor. Van olyan barátnöm, akivel mindegy mikor találkozok, szinte összeborulunk és úgymaradunk, legyen ott bárki. Akár töle, akár tölem. De a szándékolt távolságtartást is nehéz olyan embernek megmagyarázni, aki állítólag társad és ismer. Ha meg nem is kérdez... Na de ez már párterápia, és nem erröl volt szó.
Hazudnék, ha azt mondanám, ( és ezzel szerintem nem csak én vagyok így ) nem szeretnélek élöben is megismerni. De pont az minimális távolság, ami köztünk van, akadályoz meg ebben. Amúgy meg persze, udvarolni ( remélem ) minden férfi tud. Én csak azt a magas labdát, amit kaptam, csaptam le.
@uriparaszt: van egy anatómiai atlaszom, majd egy giga. átküldjem? :D

edeus 2010.05.03. 20:54:59

apropó fogyás. Szerintem a 2008-as képeden nagyon jól nézel ki. Ami utána jön, az már egy kicsit veszít a nöiességböl, így külsö szemlélö által. De ha neked ez jó, és ez tetszik, akkor rendben.
@uriparaszt: Milyen fenékverseny?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.03. 21:02:03

@úriparaszt:
olvastam, tudok róla :) - na de csak a derekamról lenne szó, egyebeket békén hagynék

@edeus:
most őszintén: kit érdekel? Én is voltam már úgy, hogy jól a nyakába borultam vihogva valakinek. Aztán elvileg komoly meg anyuka, meg ilyesmi. Szóval ilyesmi nem zavar :)
(minimális távolság? hűűűűű, bakker, itt laksz felettem? :D)
Az a 2008-as fotó konkrétan a gebe kategória, ahhoz képest most szinte gurulok. Akkoriban a minden napi túlélésem okozott némi izgalmat. Amit persze én nem éreztem.
Szóval nem az a cél :) - kicsi formálás, de mint tudjuk: mikor és hol, és egyáltalán :D

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 21:09:14

@edeus: kösz, van klasszikus. :-) valahogy azt jobban szeretem, holott praktikumban jócskán veri a digitális változat. amúgy pedig semmire nem használom, csemetének tanítottam belőle pár dolgot, szeretett benne lapozgatni.
süti beállítások módosítása