2010.04.08. 21:15| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Fáradt vagyok és hiányos.

 

Tanultam, vizsgáztam, kifolyt a szemem - ez a hét extra rövid, munkahely izé, határidők, blöe.

(amúgy ez olyan, mint az a vicc a szopásról, tééényleg, ez lesz a  cím!)

Viszont majdnem tavasz van, kéne egy kabrió, meg lágy szellő (nem orkán, baszki, neeem - éééérted! :D).

Ma ültünk is, officiell, felvettem aaaazt a szoknyát egy olyan harisnyával! Hmmm :) - bár állatira nem látta senki, de legtöbbször magamnak öltözöm.

 

Tegnap hármasoztam, a szakadt szivarral, meg a köpcössel. Mondjuk eleinte bele-belepirultam, viszont remekül sikerült az éjszaka, el is aludtam reggelre.

:)

A szivar MPG, kirakom az ágyamból - csak néha-néha nyer bebocsátást -, a köpcös viszont a szívemhez nőtt.

Meglátszik, hogy egyfelhasználós darab vagyok. Bár annak az egy darab felhasználónak nagyon fel kell kötnie a gatyeszt, nagyon tudok némberkedni. Megrántanám a vállamat, de kicsit zavar a saját hektikusságom.

 

 

Ugye hogy hülye vagyok, ha hiányzik? Ja, az.

Címkék: nihil meló  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr741905669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.04.08. 23:04:15

na, ez olyan Zsitkés volt :) bírom!

kiraaaaa 2010.04.09. 16:43:49

Egy büdös szót nem értek (ez olyan énes volt) dekódolná valaki?

Mr. Homn 2010.04.11. 14:30:25

hármasoztál? egészségedre! :)
kicsit bánom hogy már nem tudok pirulni, pedig egy hármas gondolatától most épp lehetett volna. :)
tegnap este megterveztük ám a (majdnem) hétvégédet! :)))

aJeti 2010.04.13. 15:03:05

tavasz van, gyönyörű. :)

díva naíva 2010.04.28. 17:58:40

szopás ez így is, úgy is, csak nem mindegy a f@sz melyik végén állsz :D elnézést az ordináré kifejezésekért, de ez csak így hangzatos :)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.04.29. 16:12:41

ezt a hármasozást nem értem, vagy ha igen akkor elpirulok én is...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.04.30. 14:04:56

@hzizi:
:) - és ez így pontosan jó is :)))))) (mit kell mindig mindent érteni akarni?)
süti beállítások módosítása