2010.03.09. 18:56| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Na, ma hülyére vigyorogtam magam teljesen hétköznapi dolgokon.

Ellenberger rémálmom volt.

Azt álmodtam, hogy ótómata váltós ótóm lett, ráadásul gombokkal kellett vezérelni, a kormányról. Meg a CD-lejátszót is. Na, ebből lett a mindeféle, semmi nem úgy és akkor működött, mint kellett volna. Iszonyú volt.

 

Upgrade Berlingo ügyben: megszerelődött. Van középső kipufogó-dobom, a régi gyakice atomjaira hullott. Meg van faintos motorom, amit nem vezérel semmi, mert éjjjjen. Most megpróbálok egy ügyes műszerészt keríteni, aki kiméregeti, holsmi, addig megyek vezértelenül. Vagy leesik valahonnan egy másik egység (alsó hangon 25 papír, amimost nagyon fájna). Vagy szerzek egyhentes és mészárost, aki kibelezi ebből a trottyból az összes elektronyos izét, meg mizét, oszt jóvan.

Amúgy mi a vélemény a Fiat Tempra 1.6 i -ről? Mert lehet, hogy a lajhárt kidobnám,  és kéne egy kényelmes ótó,kurva occsó, faék egyszerűséggel, ocssó alkatrészekkel. Meg nemártana, ha mondjuk egy gyertyacserét én is meg tudnék benne csinálni.

Ugyanitt Berlingo eladó! :)))

 

P.s.: asszem végleg elért az autóbuzéria. Pályát tévesztettem. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr371826193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.09. 20:32:15

állítólag a Toyotát nem kell bütykölni. persze, ha netán mégis, akkor nagyon... de én még nem láttam rá példát :)

notC 2010.03.09. 21:12:15

A tempra szintén agyon van kütyüzve, bár annyira azért nem bonyolult, mint a franciák szerelmi élete ihlette autók :)
Tempós, dögös, szerethető (általában a fiat), de nem a megbízhatóság mintapéldánya :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.09. 21:30:31

@Vagyok, aki vagyok...:
ja, meg egy kisbiszbasz rögtön 50 papír. Ezzel nem az a baj, hogy nem romlik el és kitaposhatod a belit, hanem az, hogy ha véletlenül mégis, akkor inged-gatyád otthagyod.
Momentán a tartalékképzésnek nagyon az elején járok (értsd: 0), ergo ilyet nem kockáztathatok :)

@notC:
Hja, pont emiatt filózok. Végigolvastam az összes népítéletet a TC-n ez ügyben. De amennyi a magasztaló, annyi a lesajnáló is. Kösz, jó hogy írtatok :D - magyarul ki kell fogni. Hmmm, lutriban igen kulvául állok :)

notC 2010.03.09. 22:14:54

@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér): Akkor hagyd a fiatokat, az túl szenvedélyes neked ;) Egy fiatot szeretni kell, becézni, és néha alaposan meghajtani. Olyan, mnt a jó feleség ;)))))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.09. 22:19:47

@notC:
gonoszmocsok vagy! :DDD
Szeretem a Berlingo-t is, csak zavar, hogy nem tudom szerelni. Bezzeg a Skoda 120L :)
Meg izé ... a jó férj hasonló paraméterekkel bír? Bár mindegy is :D

Mr. Homn 2010.03.10. 16:24:06

grrr.
franciát olaszra??? és főleg ilyen koros olaszra? persze tulajdonképpen nem rossz vétel, főleg hogy van egy spec kiegészítő hozzá: méretes szopóálarc.
szerintem fuss neki mégegyszer...
(és nyugi, a kicsit is autóbbakat már én sem tudom szerelni)

kiraaaaa 2010.03.12. 18:02:07

Szetm válts szakmát:))))

kis piros izém?:)))))))

JA, nehogy már olasz autód legyen, vegyél valami német autót:)))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.22. 23:36:41

Eccer vezetnem kellett a főnököm BMW-jét, mert ő ivott. Én meg világéletemben kéziváltóshoz szoktam, az meg óttómata.
Hát a reflexszerű kuplungkinyomásos mozdulattol olyan padlóféket nyomtam, hogy csak azért nem fejeltük le a szélvédőt, mert be voltunk kötve.
Húúú, de égő volt...
Tudom, ilyenkor a bal lábat képzeletben amputálni kellene, de nem sikerült elhitetnem velem... :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.22. 23:41:22

@Félszeg Árnyék:
ez vicces volt! :)))
gondolom, én is hasonlóan cselekedtem volna - hűűű, ki is kéne próbálni :)
süti beállítások módosítása