2010.02.22. 21:49| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

A mókusé.

Isten bizony, ha nem lenne láthatás, azt se tudnám, milyen nap van. Kicsit szürke, kicsit egyhnagú, de legalább nincs meglepetés. Langymeleg hígfos, nicsak megy ez férj nélkül is :) - mondjuk ez nem feltétlenül fasza csajság :D

Hullára melózom magam, este úgy lopok magamnak 5 percet tusolni, aztén lefekszem és nézem a semmit, mert nem tudok aludni - dolgozik az agyhúgykő. A vasárnapból csak annyit észleltem, hogy kétszer másfél óra erejéig  5 percenként pattogtam az erkélyajtóhoz, hogy megszöktek-e a lányok, vagy elcsapta-e őket valamelyik balfék autós, aki nem bír a lakó-pihenő övezet szabályai szerint közlekedni. A fennmaradó 5 perces lukakban visszamentem (mosni, főzni, teregetni, porszívózni, ruhákat szortírozni, vízkövezni, wc-t sikálni, mosogatni, mosgatógépet ki- és berakni), így remek időket futhattam az aktuális "gyilkoljuk egymást, mert jó tesók vagyunk" -projekt kivitelzésénél nézőközönségnek. Mert mire kiértem, már csak a könnyek törölgetése és a lógó orr megszüntetése maradt.

 

Az autóba kell egy légtömegmérő, most ígértek egyet - szorítok, hátha jó lesz, mert hátha mégse 34 darab ezres, no meg egy önindító motor is, mert csak és az kell, és tényleg nem tudhassam, hogy attól dadog-e az alapjárat. Mármint a rosszaságától. Vagymi.

Akartam új laptopot. A régi eladó, de úgy látom, beépítésre fog kerülni autóalkatrészként.

 

Ámde hosszú idő után ismét teljes a zoknikészlet: megleltem két fél pár zokni másik felét. Hurrá, ennek is örülni kell, a házi zoknieltüntető méltóztatott kegyes lenni hozzám! :)

 

A harisnyám viszont felszaladt, de mindegy, mert a kutya nem nézi (nincs, a halak meg nem túl kíváncsiak :D), a gyerekek alszanak már, én meg rajtuk kívül tökegyedül nyomom itthon.

A hajam sirály lett, én magam vagyok a megtestesült kelta boszorka, csak borvörösben/lilásfeketében :)))

Címkék: munka anya autó  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr141782385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2010.02.22. 22:35:10

Hmmm...
De nézi.
Autóalkatrész ügyben pedig tudja, kihez forduljon.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.23. 02:40:27

Légtömegmérő. Aha. Inkább kefélj.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.02.24. 11:20:53

most valami vidámat kellene írni, amolyan Pantherest, de okosabbnak látszik ha az uram meglátását írom ide hogy azt a laptopot ráteszed a motorháztetőre és hangosan üvültsd hogy "műköggy" akkor működni fog

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.02.24. 21:57:29

@ommm:
ehh, persze:)
és vegye úgy, hogy fordultam!

@Panther_V:
a cipők szépek már

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:
azon túl vagyok, és rá kellett jönnöm, hogy a sárga ház tök jó

Mr. Homn 2010.02.26. 09:05:38

lecseréled laptopt? nem bírod kivárni a bill.pucolást?? áááá, nőőő... :)
boszorkáról képet kérek! :)
süti beállítások módosítása