2010.01.19. 20:26| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Hát itt vannak az új adószabályok, küzdök velük.

A január mindig érdekes, mert egy csomó mindet az előző év szerint kell csinálnom, másokat meg már az idei szerint. Kicsit skizoid, de még nem őrültem bele, ami mindenképpen jó hír.

Az biztos, hogy az eddigi melegétkeztetési utalványunk csökenni fog. De legalább megmarad, mert akár el is vehetnék.

Ami érdekes még, hogy a teljes költségvetés megcsináltam idénre. Nagyon minimálprogram lesz. Ez van ... de vannak, akik, nem bírják felfogni! Mondjuk bölcsésszel és irodalmárral ne akarj vitatkozni :S - ami ebben kifejezetten zavar: ez az ő számukra nem munkahely. És nekik ez nem munkabér. Azt kapnak máshonnan. És ha azzal számol valaki, hogy majd úgyis az lesz, ami tavaly, akkor nem nagyon érti az egész világot maga körül.

Tegnap megkérdeztem a főnököt, hogy én - azaz ÉN - kértem-e már fizetésemelést. Mondta, hogy nem. Aztán megkérdeztem, hogy ő ígért-e nekem ilyet. Mondta, hogy igen. Na, mondom, akkor most szólok, hogy mióta itt dolgozom, azóta még egyszer sem emelt, értsd: a próbaidős béremmel vagyok itt. És megjegyezném, hogy a szuperbruttóval kevesebbet kapok, mint tavaly! Igaz, nem veszem igénybe év közben az adójóváírást, mert nem merem, kétszer megszívtam már vele!

 

Elgondolkozott. Itt tartunk!

Címkék: munka segítség anya állás  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr61678326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2010.01.22. 13:01:51

Arra leszek én is kíváncsi hogyan alakul a pénzem idén. Szuperbruttó nekem is ígért emelést, nem is beszélve a főnökömről.
Velem vitatkozhatsz, nem vagyok bőcsész :)

Mr. Homn 2010.01.23. 00:24:17

cirka 5 éve ugyanazt a pénzt kapom. csak a meló lett nemkicsit több. :(

tőzegmalac 2010.04.26. 13:29:42

@Mr. Homn: ezzel mások is vannak így:(
süti beállítások módosítása