2009.10.30. 22:45| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Pasik :S

 

Le vagyok törve, mint a bili füle :(

Mégis mikortól számít egy nő kurvának? Hmmm? Olyan szeretetlennek érzem magam, picsába mán.

 

 

Na, majd holnap már jobb lesz. De azért egy nagyon ölelés jólesne.

(nem, nem publikus!)

 

Címkék: pasi nem értem  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr581487874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2009.11.01. 19:02:41

Nos, a nő attól kurva, hogy pénzt fogad el érte, aki pedig azt a nőt, aki vágyai kielégítésére néha érzelem nélkül kerül testi kontaktusba pasival sem ribanc, szimplán ember... a ribanc, aki naponta mással van és még csak nem is érdekli...

díva naíva 2009.11.01. 19:03:31

@díva naíva: ja és te nem vagy egyik sem :) úgyhogy nyugiiii :D ha ölelés kell, ugyan max. pótléknak vagyok jó, simán kaphatsz tőlem bármikor :)

kunkorcsiga 2009.11.01. 19:54:02

Késő már így két nap után küldeni egy naaagy ölelést? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.01. 21:04:28

@díva naíva:
figyi, lehet ám köré ideológiát gyártani, de még milyen faszántosakat!!! Szóval akár ....

@kunkorcsiga:
Sosem :D
Majd raktárazom, és végszükség esetén csak előkapom :)

díva naíva 2009.11.02. 08:08:44

@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): sííímán, már rég túl vagyok rajta, hogy mások előtt exkuzáljam a tetteimet, addig leszarok mindent, míg én tükörbe tudok nézni, na és magamnak is simán kimagyarázok mindent :D ha valamiben, ebben naggyon jó vagyok :D
süti beállítások módosítása