2009.10.14. 20:42| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Holnap 18-kor lesz egy diszkrét társadalmi esemény, amin muszájból meg kell jelennem.

Dilemma a toalett. Döntenem kell: melyiket viseljem? (ja, nekem háttérelemnek kéne lennem - nem én vagyok a főszereplő, sőőőőt)

Szavazzatok! :D

 

Ez?

  

 Vagy ez?

 

 A háttérben fellelhető rendetlenségtől tekintsünk el. Köszönöm!

 

P.s.: Harmadik verzsön :) (na, ez tényleg nem igazán alternatíva)

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr411450672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Homn 2009.10.14. 20:55:13

kicsit jobban körül kellene írnod mennyire diszkrét az az esemény hogy tanácsokat tudjunk adni.
(amúgy mindkettőben roppant csinos vagy! :)

Mr. Homn 2009.10.14. 21:00:46

amúgy holnap este nekem is meg kellene jelennem. és most ébredtem rá hogy az összes megjelenős cuccom vidéken van, csak a nyári pólók-nadrágok vannak a szekrényben. szóval neked könnyebb asszem...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 21:05:51

Fúúú, szinte elpirultam :)

A diszkrét az olyan, hogy sok ember van, én háttér-háziasszonykodom, beszédek hangzanak el (nem én mondom :D), csendes evés-ivás, majd hazamenetel. Semmi orgia, tánc, mulatság :)

És igen, nekem valóban könnyebb, hisz van miből választani. Mondjuk neked is :)))))))))))))))

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.14. 21:10:56

Az első diszkrétebb, alkalmibb, hivatalos/félhivatalos eseményre mindenképpen illőbb.

A második tisztára olyan, mint a zasszony stílusa, úgyhogy az jobban tetszik :)

De egyértelmű, hogy az elsőt kell holnap viselned. Az első háziasszonyos (mármint host-os, és nem otthoni ruhás...), a második partibulis öltözet. Ha vendégként mennél, akkor a másodikat ajánlanám.

(És persze mindkettőben csinos vagy, bár ezt már mondták előttem :) )

Mr. Homn 2009.10.14. 21:15:03

majdnem azt írtam hogy legyen az első. de a fedetlen karok és vállak, a tökéletes alakra simuló ruha erősen figyelemfelhívó. :)
persze figyelemfelhívás szempontjából a másik sem marad el tőle, az is gondolatébresztő.
dobj fel egy fémpénzt! :)
(asszem te csak csadorban tudnál a tömegbe olvadni. na persze abban sem :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 21:16:28

@István a.k.a. István:
Partibulis a második? A kis zakóval? öööö, így még nem jutott eszembe :)

Az elsőből kilátszik a vállam (meg a tetoválásom). Még mindig azt javaslod? :D

(köszi-köszi... ööö, izé)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 21:23:19

@Mr. Homn:
Ne udvaroljál már, na :D És különben is, szemüvegedet feltetted? :)

Igen, én is azt gondolom, hogy a látható bőrmennyiség miatt talán a második, az szerencsésebb volna.

Mr. Homn 2009.10.14. 21:25:57

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): khm. asszem nem így szoktam udvarolni :P
szemüveget fel, mindkettőt. látni akartalak :)
és hogy ON legyek: szerintem egy harmadik lenne a jó. vagy az első, de valami kis kabátkával.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 21:30:57

@Mr. Homn:
:))))))))))
Harmadik? öööö, van harmadik, de arra még én is azt mondom, hogy vérforraló :)

Mr. Homn 2009.10.14. 21:32:25

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): lássuk! (csak akkor tudjuk formálni a véleményt :)

aJeti 2009.10.14. 21:37:50

második diszkrétebb. háziasszonyosabb. de nekem az első tetszik.

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.14. 21:42:30

Na, Zebulon megmondta a tutit: az első valami kis kabátkával. De nem azzal, ami a második képen van, hanem sötét, egyszínűvel. Vagy egy hosszúujjas, kézresimuló kis kardigánnal.

A második, bár valóban diszkrétebb, csili-vili. Virágminták a szoknyán, 'indiánrojtok' a kabátkán, nagy ívű szabással, a kabátkának a világos színe és szabása kiemel a tömegből. Ezért mondtam rá, hogy partiruha. Nagyon diszkrét, de partiruha.

Az első nagyon elegáns, de apró kis díszek vannak rajta. Csak akkor veszed észre, ha közel lépsz hozzá. Ilyen értelemben diszkrétebb, 'háttérruha', el lehet vegyülni benne a tömegben. Ugyanakkor nem egy egyszerű kis valami, hanem alkalmi ruha, így jó választás.

sing-lee 2009.10.14. 21:50:28

Az első a tuti!
Strandra nem mész? Vagy uszodába? Csak mert szavaznák még :)

sing-lee 2009.10.14. 21:52:31

Váooooo, frissítek mire három kép van.
Na akkor harmadik...vagy mittom én, kész vagyok!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 21:53:36

@aJeti:
Nekem is az első tetszik :)

@István a.k.a. István:
Ebben is igazad van.

Áááááááá, elviszem mindkettőt, majd akkor ott eldöntöm.

@szingliman:
De, valamikor biztos :) - igaz, nem mostanában valószínű
Hülye :))))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 21:54:47

@szingliman:
Kéretik figyelembe venni az eseményt! Nem a ruha a lényeg. Vagyis de. De nem úgy! :))))))

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.14. 21:56:24

Na, jó, győztél, Zsit. A harmadik az tényleg túl hivalkodó... Nem utolsósorban díszítés nélküli, így prosztó is egy alkalmi rendezvényhez (bocs...). Koncertre, randira tuti.

Hosszú ujjas vékony semmi kis kardigán? Tudod, aminek strecs az anyaga, rásimul a kezedre, de eltakarja a vállad. Az lenne a tuti az elsővel. Szigorúan fekete színben.

Mr. Homn 2009.10.14. 21:56:30

húúúú, az a harmadik... szóval nagyon húúúú! :)
na ezt ne. nem diszkrét. egyáltalán nem. sőőt! :)
(mondjuk sok pasasnak szereznél egy jó napot ha ezt viselnéd :)

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.14. 21:58:50

Vagy egy pancsó? Horgolt. Hm? Azt a válladra lehet teríteni. Bár lehet, hogy az meg megárt a jóbol is a sok, túl sok kis lelógó bisz-basz lenne rajtad (van ennek normális neve is... :S)

domdodom69 (törölt) 2009.10.14. 22:01:03

naggyon csinos!

én meg nem vagyok trendi már megint. szerintem, ha figyelembe vesszük a 18 órás kezdést, meg hogy valami társadalmi esemény én a 2-ra szavaznék.
ha valakit el akarsz bűvölni, akkor persze 1. sőt 3., de ha fontosabb, hogy ne beszéljenek ki a jelenlévő hölgyek, akkor mégis a 2.

Mr. Homn 2009.10.14. 22:02:25

@István a.k.a. István: bocs, ellent kell hogy mondjak. szerintem pont a dísznélkülisége miatt roppant elegáns. de tényleg csak rendkívüli alkalomra jó. és az nem feltétlenül koncert vagy randi, jártam egypár fogadáson ahol simán megfelelne.

sing-lee 2009.10.14. 22:04:20

@vagyok, aki vagyok...: ne tessék megzavarni a delikvenst! Gondoljunk arra is, hogy minden esélyt meg kell ragadni a villogásra. Ki tudja mikor jelenik meg a nagy Ő :)
A jelenlévő hölgyek meg csak pukkadjanak majd meg!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 22:05:37

@István a.k.a. István:
semmi ilyen alkalmibb kardigán, felső nincs a ruhatáramban
A bisz-basz ottan gyöngy és flitter :))))

@flymazs:
hihihi :D

@Mr. Homn:
Pedig ez csak egy unalmas, szürke kisruha, a szürke egér-repertoár része
:))

@vagyok, aki vagyok...:
Valami ilyesmi úton gondolkodom én is.
De már totális a zavar nálam :D
Megkérdezzem a kollégákat is? :))

Edrik 2009.10.14. 22:05:55

@flymazs: nem is rossz ötlet, mindenki mást ki kell szűrni, és zavartalanul---sőt, őszintén---lehet elsőzni :]

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.14. 22:36:24

@Mr. Homn: Hat, nem tudom.

40 slide baromi sok egy 60 perces eloadashoz, ugye? Holnap 8-tol 10-ig tanitok, aztan delutan kettoig technologia platform meetingen vagyok, aztan negyed ottol eloadok, este hatra meg beesek egy eloadasra.

Mindjart en is hozom a nyakkendovalasztekomat :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 22:43:45

@István a.k.a. István:
Szívesen megszakértjük, nyugodtan dobd be a választékot! :)

Az a kérdés, hogy mit akarsz. Slide-ra baculó népeket, vagy érdekes előadást tartani. Mert ha utóbbi, akkor tényleg sok.

Mr. Homn 2009.10.14. 22:52:32

@István a.k.a. István: 40? attól függ. Cannes-ban az egyik előadáson nagyon jó volt a sok slide, nem sokat értettem a marokkói srác kikötői-angol magyarázatából, legalább az átjött amit elolvashattam. de szerintem nálad nincs ilyen gond, szóval soknak tűnik.
mi lenne ha formabontásként lazára vennéd a figurát, nyakkendő helyett nyitott gallér és egy kis borosta? :)

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.14. 22:55:35

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): áh, szerintem csak egy inget veszek fel, ezek matematikusok. Emlékszem, életem első konferenciájára beestem Frankfurtban, az egyetlen öltönyös voltam. Szereztem ott néhány ismerőst, többen a mai napig emlegetik, hogy á, az a csávó, aki öltönyben jött konferenciára :P

lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.14. 23:05:41

@Mr. Homn: Kis borosta lesz, mert ma este faradt vagyok, holnap reggel meg nem lesz idom borotvalkozni :)

Na, joccak mindenkinek.

sing-lee 2009.10.15. 21:23:37

Na melyiket vetted föl??

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.15. 21:39:12

@szingliman:
A másodikat némi módosítással. Kiszaladtam délelőtt a kedvenc kis boltomba (a váááááárosba, tudod :D), és sikerült egy naggggyon jó fekete zakót vennem.
Jól néztem ki, na.

Nem teszek fel képet :)))

És persze hulla vagyok :(

domdodom69 (törölt) 2009.10.15. 22:00:15

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): örülök, hogy jól sikerült. és szerintem szívesen szakértünk máskor is. különösen a fiúk :D

sing-lee 2009.10.16. 07:28:52

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): Hát hiába szavaztam???
Szépen vagyunk, a volt nejemmel is ez volt. Sosem tudtam meggyőzni ruhaügyben, aztán a barátnője vagy az anyukája annyit mondott hogy "igen ez jó lesz" és mindjárt megvolt volt a nyerő cucc.
Zsit, elválok tőled is!! :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.16. 09:19:36

@vagyok, aki vagyok...:
Köszönöm, tényleg jól segítettetek :)

@szingliman:
Tök jó hír :), lassan már rutinunk lesz válás-ügyben :DDDD
Nem, nem szavaztál hiába, most megtudtam, hogy a szürke egér "jelmezem" szexis :))))

sing-lee 2009.10.16. 10:13:05

Szerintem rajtad még a gumicsizma is szexis lenne :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.16. 11:15:56

@szingliman:
öööö, izé
Ne hozz végképp zavarba! Eddig se tudtam kezelni, most meg aztán ...

kunkorcsiga 2009.10.16. 21:41:17

..ehhh.. hogy mikről maradok le! Valami kárpótlás a későn érkezőknek? Például, hogy sütsz többféle csokoládés süteményt, felteszed róla a képeket és amelyiket a legszebbnek találom, azt postázod nekem? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.17. 15:48:46

@kunkorcsiga:
Nincs :), elfogyott, elvitték, meg se hozták :DDD

És ha szabad egy dolgot tanácsolnom: sosem a legszebbet kell választani - mármint a házi sütésű sütiknél. Ugyanis ha a külleme is jól sikerül, akkor a belleme nem annyira fogyasztható. Így én a magam részéről a csokitós verzióknál maradok :DDDD
(és igen, csoki, jajj, nyamm, húúúú)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.10.17. 17:28:00

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): Nem, van szép és okos nő is! :)
Én meg értek a csokis sütikhez.

kunkorcsiga 2009.10.18. 13:17:13

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D):
Most ha ezt elfogadnám, akkor a csokoládés hasonlat analógiája okán azt kellene gondolnom rólad, hogy buta vagy; avagy a képek valójában fotoshoppal készültek:)) Ebből hogy' jössz ki? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.19. 11:58:35

@Kocka Költő:
ööö, nem tudok nyilatkozni :)

És persze, hallottam róla :D, valahol csiripelik a verebek!

@kunkorcsiga:
Hát egyszerű! Simán buta is vagyok :), de attól finom még lehetek ;) :DDDDDDDD

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.10.21. 12:20:12

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): Én a legújabb próbálkozásomra gondoltam, abból nem csipegetett még egy madár se. De arra már nem emlékszem, hogy valami régebbi csokis sütimnek mehetett-e híre.

görény01 2009.10.31. 22:45:27

Na most kielégült az egy éve táplált kíváncsiságom. Mindhárom ruhában 10/10 pont.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.31. 23:04:26

@görény01:
pedig sehol egy harisnya, egy miniszoknya, egy hűtőszekrény :)))
köszönöm-köszönöm *lesütött tekintet*
süti beállítások módosítása