2009.10.10. 21:59| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Na, AZ nincs nálam épp most.

 

Eszembe is jutott, hogy micsoda klasszul nézett ki a lakás a költözés után. Köbö a negyedik-ötödik költözés után elég jó rutinra tesz szert az ember.

Amúgy ide legalább három etapban költöztem be. 

Első körben - ugye épp a nem válunk szakasz zajlott - albérletbe mentünk, merthogy a lakás még nem volt kész. Na, ODA nem fért be egy komplett családi háznyi holmi, már csak a bútorozottság miatt sem. Ja, a "nem válunk" az abból is látszott, hogy az utolsó nap egyedül csomagoltam, mert volt férjemuramnak búcsúbulija volt (munkatársak), vagy az ötödik, és persze ezt nem lehetett lemondani, értsem meg.

Megértettem.

Addig dobozoltam és zsákoltam, míg hajnal 4-kor be nem toppant. 7-kor meg jött a teherautó. Ja, a beköltözők meg 11-kor.

Ááááá, nem volt pánikhangulat.

Na, de ez most mindegy.

Szóval, albiba be, zsákok, dobozok, bútorok szerteszét. Ez azt jelentette, hogy a sarjak komplett fehérnemű-készlete valahová eldiffundált, szóval venni kellett újakat. Tök igénytelen vagyok, ugyan, de azért ennyire mégsem.

Lényeg: váltunk, ergo az új lakásba már egyedül érkeztem.

 

Úgy 3 napig borítottak el engem a mindenfélék, bár megkerült az eldiffundált fehérneműs-zsák, cserébe viszont megszökött az én csizmás zsákom, egy komoly készlet téli lábbelivel.

Felmenőim segítettek, aminek vannak komoly hátrányai, de jelen esetben ettől el tudtam vonatkoztatni.

És maradt nekem a molyolós munka.

Kissé meggyötört minden szinten, hisz nehéz évek alatt felgyűlt holmikból selejtezni. Amúgyis hörcsög vagyok, el-elrakok dolgokat. Aztán jól kidobok mindenfélét egy-egy lázas takarítás ürügyén. Persze a következő héten pont a kidobott holmi kell - de ezt mindenki jól ismeri, asszem.

És nehéz volt, merthogy váltunk. És nagyon takarítottam. Az írmagját is kiirtottam a közös élet mutatóinak.

Iszonyat megkönnyebbülés volt.

 

 

 

Most meg tele a lakás ilyen nőcis mindenfélével (nem beszarni, semmi rózsaszín, semmi erre-arra heverő körömlakkok, meg mittudomén), de most, hogy karácsony lesz, megint rájöttem: rendet kéne rakni. De nagyon utálom :)

A gyufás megoldást elvetettem, de lehet jönni segíteni :DDD

Címkék: munka lakás vidámság  |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr311441419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kunkorcsiga 2009.10.11. 10:05:24

Inkább arról mesélj, hogy mi lett a csizma készleteddel? Nem írtad, hogy megkerült-e, tiszta izgalomban vagyok most miatta:))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.11. 10:50:24

@kunkorcsiga:
Gondolom, már tövig rágtad a körmeidet :)
Nem, nem lett meg. Sajnálom is. Két csizma, meg 3 iggggen-igen jó bakancs. Zokogok, de nem tudok új bakancsot venni - az nem divattermék, hogy 5 Ft-ért hordom egy szezonban, oszt helló. Hát ez van, aki hülye, az így jár :)

kunkorcsiga 2009.10.11. 11:48:28

Át tudom érezni, a cipők külön galaxist tárnak fel az ember elött:) Nekem a kedvencem a bordó Martensem. Nna nem azért írom, hogy fájjon:)))

sing-lee 2009.10.11. 22:24:00

@kunkorcsiga: Te aztán kiragadtad a poszt lényegét! ;-)
Mennyivel könnyebb egy pasinak, csak a tv-hez kellett segítség, a többit simán idehordtam egyedül. Na nem dicsekvésképp.
Mellesleg el is hiszem hogy a két törpe miatt(is) mennyi cucc volt. Na mit segítsek?
Ja, cipőm meg csak három pár...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.11. 23:15:37

@szingliman:
Már nem kell, na - nem tegnap költöztem, teeeeee. És hát igazán nem is tudnál :) (ez csak amolyan "ima" volt, hátha megjön tőle a lelkesedésem)
Mert javaslatot tehetsz ugyan arra, hogy mit szórjak ki, de szinte biztosan nem találkozik ez össze azzal, amit én kidobnék.
Cipelni meg én is tudok, ráadásul nincs messze a szemétgyűjtő sem.

Mindenesetre a kedves felajánlást köszönöm :D

sing-lee 2009.10.12. 09:09:23

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): :D
Szelektálni is segítettem volna. Az exem is állandóan bajban volt helyügyileg, aztán mikor már nem fért a ruháktól akkor divatbemutatót rendeztünk.
Ő próbálta a cuccot és meg pontoztam. Ami kevés pontot kapott az ment a hajléktalanoknak. Bár volt amikor küzdöttünk :)

domdodom69 (törölt) 2009.10.12. 15:13:08

évente kétszer zsákok vándorolnak a garázsba. a következő évben seljetezés szomszédba, családba, családsegítőbe, kukába. régebben, míg volt padlásunk, először a padlásra kerültek a cuccok, onnan a garázsba... most azon gondolkodom, összehívom az ismerős csajokat és turibált rendezek nekik pogival, pezsgővel :) a fiúkat előbb eltávolítom itthonról :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.14. 22:21:33

@vagyok, aki vagyok...:
NAgyszerű ötlet, csináld meg :)
Én amúgy a barátnőmnek (meg a lányának) szoktam adni a kihízott, kifogyott darabokat. Csak nem ilyen szorgosan (évente kétszer - piha!), mint te :)
süti beállítások módosítása