2009.10.04. 20:35| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Az van, kérem szépen.

Meg jön a nagyobbik szülinapja. Hááát, lelkiekben készülök, máshogy nem nagyon megy. Azért végiszaladtam a játékosztályon a Gazdaságos bótban. Bár minek, ugye. Viszont remekül elszörnyedtem újfent, hogy mit adnak és mennyiért.

Szóval nem lesz ajándék (eddig se volt - hehe).

Ennek fejében viszont hülyére röhögtem tegnap magam a sarjakon. Komolyan, nem is kell nekik semmi fejlesztő játék, miegymás.

Mint két kismacska, úgy játszottak a Gazdaságos bótban szerzett nylonzacsival. Azt mondták rá: acskó (megölöm az öcsémet!!!)!

 

 

Hang nincs, mert nem akarta a blog.hu, de majd leügyezem vele okosba'.

 

 

Címkék: vidámság sarjak  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr961427593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.10.05. 10:10:24

Höhö keresztfiam ugyanez volt. Vittem neki a cuccot, persze nem volt érkezésem becsomagolni, úgyhogy szatyorban. Na a szatyor onnantól kedvenc :)

Caddy 2009.10.12. 21:58:41

Ez halálos! Most találtam csak meg. De nagyon röhögök.
Látom ti is zsiványfalván laktok. Szép hely az, sokan lakjuk. :)
süti beállítások módosítása