2008.10.09. 19:06| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Érdekes, hogy kívülállók milyen jól meg tudják ítélni, hogy milyen a másik ember.

 

Tegnap megítéltek. És amolyan óvodás módon próbáltak bántani. Majdnem reagáltam, de aztán eszembe jutott, hogy aki észérvekkel nem tud hatni, az előveszi az érzelmi oldalt és minősít. Okkal vagy ok nélkül, az most mindegy. De megteszi.

 

Egyik ismerős is meséli itt a blogon, hogy szaranya.

 

Szép.

 

Mondtam neki, hogy én is az.

 

Feldobódtunk.

 

De ettől persze szaranyák maradtunk. Nem vagyunk eleget a gyerekkel. És miért nem fogad szót? Megmiértordítagyerek? Nemtisztelnek. Bezzegnálamilyennincs.

Hurrá.

 

Miért jöttél vissza dolgozni? Ki van a gyerekkel? Jézusmáriabölcsi. Aztakicsigyereket?

Hozzá a tekintetek.

 

Ilyenkor gondolatban szemöldök felszalad. Némi elmélkedés, hogy kellene valamit reagálni. Aztán fejben legyintés: ehhhh, nem éri meg!

 

Amúgy meg:

 

 

Címkék: nemértem  |   | 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr42705661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.10.10. 21:42:26

Ahogy érzed, úgy kell gyereket nevelni. Ezt anyám mondta...ha szereted, ő mindent megért. És nem érdekli a felnőttek hülyesége. Úgyhogy szerintem ez a fontos. Te meg a gyerekeid. A többi NEM:D

airmazs (törölt) 2008.10.10. 23:13:57

Mennyi ember negatív megjegyzése az irigységből fakad...az ösztöneidre hallgass :)

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.10.11. 17:16:06

Jé, egy blog!
Puszi! :)))

Nem tudom mit mondjak... legyints...
A dal szép és szomorú.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.10.11. 17:25:55

Leti,
hát, úgy csinálom, csak nem tutiziher, hogy jó. Tudod: nyomorult kisördög nem nagyon alszik :)

Mazs,
amit Letinek válaszoltam, neked is szól :)
Az irigységet meg nem is értem. Hát mit irigyelne, te jó isten :)

Gabó,
jéééééé, egy Gabó :D Pusziiiiiiiiiii :))) Ez most kimondottan cuppanós volt :D
Á, ne is mondj semmit. Spéci helyzet, meg mégis hétköznapi.
Ez van.

kiraaaaa 2008.10.11. 17:36:22

Jé, én is így cügölm a kiscsajt, csak nem v agyok ennyire csinos:)))))

Szeretem ezt a számot:)))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.10.11. 18:13:45

Hihi, pont így rohanok én is mindig, bár eggyel kevesebb a csimota, és sajnos én sem vagyok ennyire szuper. De állandóan mindig mindent lekésünk :)

hajdú 2008.10.18. 21:03:47

Rá se ránts! Neked kell tudnod, hogy jó anya vagy-e, nem másoknak. De hogy nem a bölcsin múlik, az holtbiztos!

Kira,
dehogynem :)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.18. 21:25:41

szép szám!

Kira, te nagyon jó nő vagy, ne batárkodj! :)

amúgy van egy könyv, olvassátok el, nagyon megéri. már a címe is gyönyörű és nagyon igaz:
Az elég jó szülő.
Tökéletes anya ki a francnak kell? Az csak pszichózist okoz :D :D :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.10.18. 21:37:08

Elanor,
ismerem a könyvet. Azért nem fordultam még be..... :D
Ez csak olyan lokális minimum volt.... lesz ez jobb is, sőőőőt, már most jobb :)

DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.10.24. 15:20:20

Szaranya? Ez valami új klubb? Csatlakozhatok, van még tagfelvétel? :D
Uggyanmá. :P Tojjá bele. Az én kölkeim is ördögök, de inkább legyen a gyereknek egyénisége, mint h lapuljon csak és néha bólogasson :S . Dógozni azé kell, hogy az enyimnek is lehessen olyan szuper omnitrixes órája, mint a szomszéd Józsikának, akinek lehet, h millijomosok a szülei osztán megkap mindent, de az enyém legalább értékeli... :D ( ésatöbbi..)
Csókolom, várom a sütit :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.10.25. 22:58:02

Div,

köszönöm a látogatást :D

Jaaaa, új klub. Mán' úgyis benne vagy egypár olyanban, mint amiben én is, eggyel több vagy kevesebb... no gyere, nem bánom :)
Az órás részt nem is értettem, de baromira arisztokratikusan hangzik. Biztos valami drága dolog ;)

Hűűű, sütipartit kell tartanom :D
Nyohhh, jólvan, gyertek, leszünk néhányan, de nem baj :D
süti beállítások módosítása