2011.11.01. 13:22| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Még csak 7 éves, de már pont úgy csinál néha, mintha 15 lenne.

 

Én meg most nagyon el vagyok keseredve.

Címkék: enyim anya ostobaság sarjak  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr713344754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

notC 2011.11.04. 09:49:33

Ez így igazságtalan. Vele szemben is, önmagaddal szemben is...
Türelem, következetesség, de legelsőként szeretet!

Upuaut 2011.11.05. 11:02:46

Hm.Izé. Kukoricára térdepeltetés, nádpálca, anya pofon meg miegymás. Barátosnék megszűrése stb. Röviden: spártai szigor. Mézesmadzag és korbács. Más, építőjellegű javaslatom nincs.

Mr. Homn 2011.11.05. 17:37:48

óvatosabban a címadással, elsőre nagyon kerek lett a szemem, mi van itt, tippeket vársz?? (tudom, én a hülye)
7 éves. ennek az életkornak megvannak a sajátosságai (mint az összes többinek is)
nem kell elkeseredni. illetve lehet, kb 5 percig. ha épp ahhoz van kedved.
nade mi is a baj? mert arról nem írtál...

odium 2011.11.07. 12:26:48

szerintem ne nevelje rá
majd ő eldönti

Page20 2011.11.07. 22:31:58

@Upuaut: szerintem pont ettől lesz majd frankón drogos, ez hülyeség és biztosan nem működik
szerintem először a szülőnek kellene megértenie, hogy miért lesznek a fiatalok drogosok, ha ezt megértette, akkor fogja tudni helyesen nevelni a gyereket, de ahhoz nem az rtl híradó, bulvár média droggal kapcsolatos híreit kell figyelmesen hallgatni, mert amit erről ott mondanak egyszerűen baromság
azért 7 évesen nem hinném, h drogos lenne a csemete, v h ez foglalkoztatná
anyukának kitartást, mert biztos h lesz ennél még rosszabb is

kozgaztanar 2011.12.11. 13:58:29

az enyém is hét és néha nekem is elborul az agyam, de aztán vagy 1) halkan kuncogok magamban és megkérdezem, hogy kér-e gesztenyepürét 2) rámordulok zordan, de nyugodtan, hogy ne játssza az eszét (ne tegye-vegye magát, ha velem van (velem beszél), mert mindjárt meggondolom magam a gesztenyepürével kapcsolatban! :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.12.23. 12:58:56

@notC:
hatalmi harcolunk, ez van, szerencsére csak időszakos

@Mr. Homn:
konkrétan lopott
nyilván lebukott, és magyaráztam neki, hogy ez miért rossz, de olyan szinte bevágta a dacot (láttam a szemén), hogy valami hihetetlen.
Emlékeztettem arra, mikor az ő biciklijét lopták el.
Nem érdekelte.
Amúgy túloztam, persze, de egy pillanatra tényleg eszembe jutott, hogy úristen, még csak nem is kamasz.

@Upuaut:
köszönöm
hogyismondjamcsak ...
a spártaitól messze vagyunk, de a határok egyértelműen kijelöltek és azt be is tartom/tartatom.

@odium:
vicces fiú maga :)

@Page20:
erős túlzással éltem csak :), de hát hova írjam a megbillenésemet, ha nem ide :), egyszerűen elkeserített a helyzet, de nagyon

@kozgaztanar:
hát, én ilyesmivel nem "vesztegetek" mert van amúgy is egy kis súlyprobléma, de az anyai tekintélyem nap mint nap romlik. Pedagógiailag megnyugtató ugyan, mert mindenhol máshol példás a viselkedése, és a szakirodalom aszondja, hogy ilyenkor biztonságban érzi otthon magát és így le meri otthon vezetni az összes nap közbeni frusztrációt. És én vagyok a felnőtt, viseljem el. Nos, hát így lesznek a baltás gyilkosok, mert nekem is le kéne vezetnem valahol a frusztrációimat :)
süti beállítások módosítása