2011.05.15. 18:29| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

a béka segge alatt. Véletlenül sem fent.

Az egy jó hely, élvezem. Biztonságos, onnan nem lehet nagyot esni. Cserealap az odalent uralkodó ájer. Igazából megvallva, ezt egy idő után nem veszed észre.

Momentán úgy érzem magam, mint egy szélmalom, amin fennakadt Don Quijote, lovastól, Sanchó Panzástól ráadásul az összes ideáikat is hozták. Tehát nem forog. Áll, baszdmeg, mint Katiban a gyerök - mondaná öregapám, ha élne.

Kéremszépen, könyökig tapicskolok egy sehová sem vezető magánéletben, egy szarba nézett melóval na meg egy szarba vett anyasággal.

Ilyenkor az ember (ÉN!) arra gondol, hogy el kéne tűnni. Jelen esetben ez nem lehetséges, ugye. Menni kéne külföldre, és most már nem magam miatt, hanem a kölykök miatt. Aztán jól rájövök, hogy ugyan mi a fészkes rossebb változna meg ettől? Semmi. Ugyanúgy nem tudnám érdemben befolyásolni a dolgaimat. Biztos ilyen kontrollmániás vagyok, de szeretem, ha úgy történnek a dolgok, ahogy elgondolom. Ehhez képest faszán sodródom, mert épp elég némely területen teljesíteni. Oda a rám jellemző spontaneitás, már csak havonta egyszer jut eszembe, hogy mit lenne jó csinálni :)

És nem merek kimondani - desőt, gondolni sem - dolgokat. Úgy nagyjából jelen pillanatban az egész élettől félek.

Mert hiába tudom, hogy milyen fasza vagyok, igenis akarom a külvilág és a környezet pozitív visszacsatolását. Igen, kimondva.

Lefordítva: kurvára érintés és szeretethiányom van.

Aki vigasztalni mer, megrúgom, aki dugás-terápiát javasol, azon keresztülhajtok a Berlingóval (még mindig a téli gumik vannak fenn :S), egyéb vállveregetőkre meg rászabadítom a két nőszerű kiskorút!

Nyah.

Mérlegidőszak van, ennyi :)

 

UPDATE

Nem szabad félnem.
A félelem az elme gyilkosa.
A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet.
Szembenézek félelmemmel.
Hagyom, hogy áthaladjon rajtam, fölöttem.
És amikor mögöttem van, utánafordítom belső tekintetemet, követem útját.
Amikor a félelem elment, nem marad semmi, csak én magam.
(Bene Gesserit - Félelem elleni litánia)

 

Címkék: szar szar szar  |   | 57 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr232905978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deadlock 2011.05.15. 19:00:49

kicseréljem a téli gumikat?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.15. 19:05:40

@deadlock:
mer van neked erre szerszámod? nincs ám felnin! Ha azon lenne, már én is kicseréltem volna
(amúgy nem szükséges, tényleg - le van beszélve a gumissal, vár, csak a rohadt munka miatt nem jutok hozzá....)

deadlock 2011.05.15. 19:14:10

@Zsit (nyau és rémizé): szerszámom van. gumit is cseréltem már önállóan. prezentáljak?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.15. 19:15:40

@deadlock:
ne viccüjjé velem, tán még centírozni is tudol? mit tartasz te a pincében? :) (mondom, hogy NINCS felnin, mindig át kell felnizni)

deadlock 2011.05.15. 19:19:25

@Zsit (nyau és rémizé): mondom, hogy túl sokat agyalsz, ahelyett, hogy lazulnál. jó ez neked? hüjehüjehüje!

kiraaaaa 2011.05.15. 19:23:35

megpofozzalak?azt lehet, nem zártad ki reakciós lehetőségként:)))
télgumikat cseréld le, 36 ezer fokban nem viselkedik rendesen (állítólag) bár az üveg sem szilárd, tehát ki tudja?:)))

@deadlock: igazad van, nem gyün az istennek sem bulizni:))

kiraaaaa 2011.05.15. 19:26:53

másrészt, ha a cím kapna egy -n határozó ragot, akkor már egészen más értelmet nyerne a szó:)
platón:)
ami lehet egy teherautó platója is-ami sok lehetőséget rejt(pl. George mijákelnél szexet)
de lehet egy filozófus neve is, tanainak felemlegetése is, mármint ,hogy a szavakat értelmesen használod, s ezzel vállalod a kritikát:)))
na ezen filózzál:)))

deadlock 2011.05.15. 19:53:24

@kiraaaaa: ááá, én akartam! rohadt zuhanyzás!
@Zsit (nyau és rémizé): van neked egy viccem, de nagyon geci. kéred?

odium 2011.05.15. 19:56:22

lehet, hogy lassan neki kell állni a kompromisszumkötéseknek
például kössön kompromisszumot a béka seggével
hogy aláfekszik még hamarost
cserébe a tisztább ájerért

kiraaaaa 2011.05.15. 20:05:39

@deadlock: ne füröggyé le!:))

@odium: ezzel nem értek egyet, előbb utóbb kibújik a szög a zsákból, aztán lehet újból a rajtvonalra állni.

deadlock 2011.05.15. 20:11:00

@kiraaaaa: hé, klasszikust csak pontosan! :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.15. 20:14:48

@deadlock:
naná

@odium:
most azt akarja mondani, hogy nyaljam ki a seggét? :)
mifaszommal kössek, amúgy?

odium 2011.05.15. 20:34:47

@kiraaaaa:
arra akartam kilyukadni, hogy kezdje el jól érezni magát az ember a rajtvonalnál, akkor szívesebben áll oda

@Zsit (nyau és rémizé):
dehogy nyaljon
barátkozzon meg vele

ja
és kapja már össze Magát!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.15. 20:57:16

@odium:
jó, majd brekegünk közösön, romantikusssssan a lápban
minő dönörű kép

kiraaaaa 2011.05.15. 21:15:24

ezt a brekegéses koncertet megnézném, ha lehet:)))

kiraaaaa 2011.05.15. 21:31:56

Hűű, nekem bonyolult ez a litánia:
ne félj!, ennyi:)
(mondjuk ne tőlem fogadj el tanácsot,mivel tudjuk, hogy képes vagyok elfeledni pasikat egészen eccerűen:)))

rigófüttyös motorvonat 2011.05.15. 23:18:16

tartok tőle, tudom, mi lenne az a vicc és csak hülyét csinálna belőled. a gumit ellenben én a kocsin cserélném, ha gondolod. időpont, beül, elviszi, visszahozza, te meg fizetsz és nem kell időmenedzsmenttel törődni.
ha már hímekről beszélünk.
az a dűne idézet jó, de csak arra jutsz vele, hogy megint agyalsz. kikapcsolni nem tanítottak meg?

deadlock 2011.05.16. 09:19:08

Salamon hithű, istenfélő ember, rendszeresen jár az imaházba, törvény
szerint tartja a betűt. Kedvenc szavajárása, hogy majd az ő Ura
megsegíti. Aztán egyszer úgy adódik, hogy Amerikába kell mennie. Fel
is száll a hajóra, ami útközben elsüllyed, egyedül Salamon marad
életben egy uszadékfába kapaszkodva. Nem esik kétségbe, hangosan
imádkozni kezd az Úrhoz.
Egyszer csak benszülött kenu vetődik arra, a jószívű szigetlakók
felajánlják, hogy elviszik a szigetükre. Salamon a fejét rázza és
meggyőződéssel közli, majd az ő Ura megsegíti.
Telik az idő, lebeg a vízen, mikor jön egy jacht. Odaúszik mellé és
fel akarják venni, de Salamon a fejét rázza és sértetten közli, majd
az ő Ura megsegíti és bőszen imádkozik tovább.
Kezdi lassan rosszul bírni, mikor egy óceánjáró útvonalát keresztezi.
Leengedik a mentőcsónakot, az első tiszt személyesen nyújtja a kezét,
ám Salamon állhatatos marad és meggyőződéssel közli, majd az ő Ura
megsegíti. Imádkozik tovább, de már igen rosszul van, meg is hal.
Feljut a mennybe, az Úr elé, akit azonnal számon is kér:
- Uram, egész életemben hittem benned, tisztességes és erényes voltam,
miért hagytál meggebedni a tengeren?
Mire az Úr megvakarja a fejét:
- Nem értelek Salamon, hiszen küldtem érted egy kenut, egy jachtot,
meg egy óceánjárót is!

kozgaztanar 2011.05.16. 11:03:55

sz'asz Zsit!
ja, nálam is kavarog a sz*r, ez ez ilyen év, rá se ránts! (nem vígasznak szántam, mielőtt még felrúgnál...)
pá!

aJeti 2011.05.16. 12:21:59

pont ez az én litániám is.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 12:28:41

@deadlock:
értem
vak vagyok, felfogtam
(ez nem is vicc)

@kozgaztanar:
lol
de nekem már a tavalyi is ilyen volt, meg a tavalyelőtti is, szóval már lassan negyedik éve szopom a faszt és állatira nem élvezem
Bonbont akarok :D

rigófüttyös motorvonat 2011.05.16. 13:00:13

na, frank herbert a mennybe ment.

rigófüttyös motorvonat 2011.05.16. 21:49:25

te @aJeti:, te tök jókat írtál. miért zártad be a blogod?

kozgaztanar 2011.05.17. 10:47:45

@holdatlan szép éjszakák: éppen a csúcson volt és ismerte a mondást... :)
@Zsit (nyau és rémizé): vaze, a szopóizmaid hogy bírják?! :d

aJeti 2011.05.17. 11:00:31

@holdatlan szép éjszakák: nincsenek már görbe útjaim, lett munkám, lett pasim, amihez meg kedvem lenne ahhoz nincs időm - szóval lásd:@kozgaztanar

ja, meg nem dícsértetek eleget :D

Oldalbordal 2011.05.17. 11:30:46

Szia Zsit!
Néha "beléd nézek". Tudom, nem vigasztal nagyon, de sokan vannak kb így ezzel az érintés és szeretethiányos dologgal. Férfiként is, mint pl én. Sajnos még nem szabadultam meg az én hülye keresztemtől, aki ugye pina formátumban létezik gyerekeim anyjaként, bár én még csak 2 éve szívom a bránert. Bízzunk benne, hogy egyszer bepótlódik ez a rengeteg hiány. Vagy nem. Vagy túl sok lesz. Vagy nem mindegy? Csak történjen valami.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.17. 22:09:12

@kozgaztanar:
zsibbadtak :)

@aJeti:
nyuszifülét, azt! :P

@Oldalbordal:
szia :)
igen, az a naaagy-nagy baj, hogy az nem csoda, ha én ezt érzem, az a szomorú, ha akkor érzed ezt, amikor elvileg van olyan melletted, aki ezen segíthetne
(és most visszaolvaslak téged, mert nem tudom, ki vagy, és egyáltalán :D)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.05.21. 19:11:27

Nehéz az a Berlingo...? :)

(Csak vicceltem!!)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.21. 19:23:56

@mityu:
beszartál, mi? :)

Amúgy lettek dönörű és (nekem)új nyári gumizattyaim, tökóccsón (a régit akartuk feltenni, nézegetem, kérdem az embertől, aki szagérti, hogy hát ez elég ramatyul fest, jó lesz ez még? aszongya persze, ha esőben nem használom, akkor még idén kitart - lefagytam, rebútoltam, és kerestünk ott helyben másik gumikat. Kiengedett volna így az uccára (mondjuk ezt megértem, na de mégis, hát gyerekek is utaznak ebben a szarban!) :DDD - elképesztő dolgok vannak)

Mr. Homn 2011.05.21. 21:11:09

csá'ba kell lecserélni a téli gumit. gondolom nem kilónyolcvannal száguldozol a berlingóval, 150-ig meg simán jó a téli. sőt. én qrvasok éve csak azzal járok, és nyáron, amikor felhőszakadás van, simán elporoszkálok, míg a nyárigumisok az útpadkán rettegnek.
ha nem többet, az évi kétszeri gumicsere költségét megspórolom. és kamu hogy nyáron jobban kopik.
amúgy most megyek majd gumicserére - természetesen barum polaris2-t rakatok fel. mert az jó. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.21. 21:56:13

@Mr. Homn:
csak azért nem kilónyolcvan, mert a Berlingo egy teknőc :)
és ismerve a saját családomat, ez az olcsóbb megoldás - nekem nem hiányzik a szövegelésük; másrészt a télik sem istenbizonyok (most időhúzok épp, meg ktg.optimalizálok - véletlenül pont jól jött ki)

Mr. Homn 2011.05.21. 23:24:49

oké, tudom hogy ha egy ilyen: users2.ml.mindenkilapja.hu/users/1oldaltiniknek/uploads/ferrari.jpg lenne a helyes popsid alatt nem állnál le száznyolcvannál, de maradjunk a realitásoknál. :) a család meg hadd szövegeljen, hétköznapi-városi használatban tényleg jobb a téligumi. még akkor is ezt mondom ha máskülönben erősen utálom a bármilyen gumikat. ;)

Mr. Homn 2011.05.21. 23:34:19

az update jó, az update tetszik.

aJeti 2011.05.23. 13:25:57

@holdatlan szép éjszakák: ma lefosta egy madár az autóm. leírtam, ha érdekel :)

rigófüttyös motorvonat 2011.05.23. 13:32:17

@aJeti: vond le a tanulságot: nem kéne engedélyezni a kommentet, mindenféle jöttmentnek. :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.24. 11:37:51

na. Hát fel a fejjel, lesz ez még jobb is!
Javaslom a dugásterápiát!
Nekünk is a Toyotán még téligumi van, mert vidéken vannak a nyárigumik és még nem látogattunk el oda. Tlaán majd pünkösdkor. A Renault-n meg nincs téligumi, merazon nem is vótt. Én férfiként akarok meghalni.

rigófüttyös motorvonat 2011.05.24. 12:59:51

@Laci Today Magazin: bazmeg, ezen tíz perce röhögök! LÁJK!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.24. 15:36:41

@holdatlan szép éjszakák: köszömm az elismerést. igyekeztem. A Laci Today egy hétköznapi lacilap a humor hevében. Mitől szép a holdatlan?

rigófüttyös motorvonat 2011.05.24. 16:07:57

@Laci Today Magazin: hogy sötét. nem látod benne azt, amit nem akarsz nappal sem látni.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.05.24. 16:14:15

@holdatlan szép éjszakák: Értem. De a sötétet elsősorban a ronda lányok szeretik...

rigófüttyös motorvonat 2011.05.24. 16:34:00

@Laci Today Magazin: nincs ronda nő, csak olyan, aki nem tudja magát exkuzálni egy pillanatnyi helyzetből, amikor nem épp előnyös a külseje.
máshogy mondom akkor a kérdésedre, hogy mitől szép a holdatlan: nekem szép.

Чапаев 2011.10.05. 16:05:44

Ó, a Berlingós, aki nyáron is téligumival járkál? Egyből a szívembe zártam, kollegina! :D Rémlett a Cs&P, hogy valamikor régebben már belebotlottam a blogjába! :)

p.s. Tök értelmetlen lecserélni ám, arra a kis időre! :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.10.05. 16:42:54

@Чапаев:
és mikor botlott?
mármint bele?

ja, de már nyári van és nagyon menő (ne kérdezd a márkát, de nekem aszonták, menő)
hamarost csereidő lesz megint.... attól tartok lesz egy kis időmenedzsment-probléma újra :)

Чапаев 2011.10.05. 18:47:20

Nevetni fogsz, de pont májusban, amikor még mindig téli gumival járkáltam, ezért is maradtál meg a fejemben! :D
süti beállítások módosítása