2011.03.30. 19:24| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

A mai nap jó híre, hogy még a "kertészünk" is többet fog keresni a szakmunkás bizonyítványával, mint én.

Értem én, hogy rohadt fontos a feladat én meg csak betanított majommunkát végzek - ha már össze kell hasonlítani kettőnket -, de lássuk be, csakis én lehetek az önző disznó, akinek savanyú a szőlő.

Tulajdonképpen nem kéne csodálkoznom, hisz még álomfő is lehet belőle ekkora karizmával.

 

Most akkor az legyen a megoldás, hogy 4-kor nekem is kiesik a toll a kezemből és szigorúan betartom a munkaköri leírásban írtakat és szarok az egészbe, vagy vegyem úgy a munkámat, mint eddig: azaz mintha a magamét csinálnám. Mert az utóbbit nem fizetik meg, az előbbivel meg messzire nem fogunk jutunk cégszinten.

 

Ja, és két gyereket tartok el egyedül, ráadásul a szögre sem lehet őket felakasztani, hogy ellegyenek. Értelemszerűen a pofám lapos.

A közvetlen környezetem meg aaaaaaaaannyira akar segíteni, hogy kezüket-lábukat törik .....

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr312786055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

deadlock 2011.03.30. 20:42:09

á, az se jó, ha csak pont annyit teszel, mint amit kell. éppen most kaptam érte én is meg a magamét, hogy vagy szakadjak meg, vagy ne csináljak semmit, mert mi az, hogy se lebaszni nem tudnak, se dicsérni. pont olyan, mintha nem is lennék.
ja, én még hangosan röhögni is mertem.

Page20 2011.03.31. 16:03:56

Hát, én is gondolkodom, hogy a szakjogász képzésre fizessek félévente 140e-t vagy tanuljak inkább burkolónak, mert valszeg burkolóként többet keresnék és még megbecsültebb is lennék. Minden esetre nálam a gyerekek szakközépbe járnak. Elit, nem elit nem izgat, mert tudom h éhenhalni 18 évesen sem fognak. És nem izgat, hogy Maupassantról 17 évesen nem fognak a pajtásokkal értekezni.

kiraaaaa 2011.03.31. 22:54:46

@Page20: egyetértek.

@Zsit (nyau és rémizé): nem szar:) én élvezem, kreatívvá tesz:)

deadlock 2011.04.01. 05:29:09

@Page20: már ne haragudj, akkor miről beszélgessenek 17 évesen? szexről? no, de kérlek!

kiraaaaa 2011.04.03. 18:32:42

@deadlock: 17 évesen nem dumálnak a szexről, hanem aktívan dugnak.

deadlock 2011.04.03. 23:17:33

@kiraaaaa: ezt én honnan tudnám? még csak tizenhat vagyok!
viszont nem érdekel az alkonyat.

kiraaaaa 2011.04.04. 22:22:24

@deadlock: na szép, ilyenkor már ágyban a helyed.

rigófüttyös motorvonat 2011.04.04. 23:31:36

@kiraaaaa: ott is vagyok, de anyukám megengedte, hogy beszélgessek a nénivel maupassantról.

Strici · http://birkanep.blog.hu 2011.04.24. 23:32:28

Azér vagy szegény, mer' ingyé adod a pinád. viszonylag.

napalm 2011.06.27. 11:47:05

el kell menni kertésznek, nincs azzal baj, ráadásul még a levegőn is leszel.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.27. 12:00:10

@napalm:
ezt otthon megoldom :)
igaz, a kert mérete nem egyezik a munkahelyiével
süti beállítások módosítása