2011.01.16. 20:00| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

hála jóanyámnak és a nagyinak, persze, készre már én főzöm. Holnapra megbosszulja magát úgyis, de friss, fehérkenyerem van, és ilyenkor muszáj.

Kéne mellé inni, és már megint nem fogok, egyrészt mert annyira nem kívánom, másrészt mert anyai kötelességem józannak maradni :)

Harmadrészt: ezt mindig el akartam mondani és sosem tudtam, szóval ezt olvassátok úgy, mintha én írtam volna birkanep.blog.hu/2011/01/13/a_birka_es_az_idegen

 

Aztán meg rohadtul hétvége volt és jóidő, aminek javát átlustálkodtam, amiből szégyenszemre egy pillanatot sem bánok. Még ahhoz is lusta voltam, hogy zenét keressek hozzá, de ezt pótlom most:

 

(ja, javíthatatlan a '80-as évekhez való vonzódásom, meg sok máshoz is :D)

Osztán most ennyi, mert kész a Lecsó :)

P.s.: alaplapi hangcsatlakozással kínlódom. Má' megnéztem a motherfuckerboard könyvibe' is a szituácijjót, ámde nem műkszik. Most akkor konkrétan az a két kis kurvinca izé, ott a ház elején, mitől is fogja megkapni az 5 V-ját, ha a rádugható csatik közül egyiknek sem ez a felirata????

Címkék: nyugi  |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr352588598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2011.01.17. 15:54:33

Maga nem enged engem dolgozatot írni. Szégyejje Magát.

Amit nem Maga írt, de írhatta volna. Jha. Valami egyéjszakás kaland poszttraumás deskripciója. Mellesleg Neki értenie kellett mitől idegen az Idegen. Amúgy meg statárium. Ítélet: „Nagyon szerettelek. Szia.”

Küggye el alaplapja típusát. Megmutatom, hogy miként dugjon (hova-mit)
A két kis kurvincának van farkincája, amit az alaplapon lévő tüskincére kell dugni. Így lesz a ház elején hang.
Ha érti.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.17. 17:36:29

Ezt nem értem, hát azt ír, amit akar, engedek én mindent, no korlát, ne bosszantson!

Szerintem nem egyéjszakásról szól, pont hogy nem.

Az alaplap meg Asus, az A7N8X-X típus, de a bútoláskor A7V8X-ként jelentkezik be.

odium 2011.01.17. 18:00:57

@Zsit (nyau és rémizé):
Ne csípje be a zsírt, nem hánytam a szemére.

Mindegy, hogy az-e. Nem tudta befogadni és kész. Attól függetlenül egyik szitu se jó.

Szintén mindegy, hogy van-e ott egy plusz "X", vagy nincs. Szempontunkból relevánsmentes. Küldök egy útmutató képet.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.17. 18:11:54

@odium:
rajzol egyet? Mer' az alaplap könyve itt van nálam, ábrával, ahogy kell, elviekben jól dugok ezáltal. És nem szól!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.19. 22:00:37

A kompjuterekhez sem értek, de a lecsóhoz megjött a kedvem. Hétvégén főzök, de nem kenyérrel, hanem nokedlivel. Nemhiába lettem egy gasztroblogon az 2010. év LEG kommentelője.

EzVan:) 2011.01.21. 11:48:38

@Zsit (nyau és rémizé):

ájj szomszéd...

BIOS-ban kell engedélyezni az alaplapit?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.21. 12:02:25

@EzVan:):
má' megoldva, rossz a fülescsatlakozóm :(, a mikrofon viszont (ami a lényegesebb volt) működik.

(azért köszi :D)

kiraaaaa 2011.01.22. 19:11:14

Nálam szerelni kéne egy kis meóriabővítést.

kiraaaaa 2011.01.23. 08:16:54

jaa, memória, ami nekem sincs:)))
süti beállítások módosítása