2010.10.11. 18:28| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Hát bizonyára én vagyok demagóg, de ez a mostani szituáció nem vall túlságosan demokratikus és jogállami megoldásra - bármennyire is jogosnak tűnik.

Mert innentől kezdve annyira gumiszerűvé válhatnak a jogállam keretei, hogy az észtveszejtő. Ha tetszik, egy csomó helyzetre ráhúzzuk majd, hogy katasztrófához vezethet, és ezért feltétlenül szükséges, hogy állampolgárai védelmében a kormány jóságos, de szigorú atya képében lépjen fel.

Nekem nagyon nem tetszik ez az izzadság-szagú példamutatás.

Aláírom: nem vagyok kellően olvasott, sőt megguglizni is lusta vagyok, de tanulmányaimra visszaemlékezve az államosítás határozottan rosszízű felhangokat kap(ott). Bár igaz lenne, hogy bérrettegek, és hagymázas vizionálásaim csakis vörösben játszódnak - de adja a Jóisten, hogy ne legyen igazam.

 

index.hu/gazdasag/magyar/2010/10/11/allami_iranyitas_ala_vonnak_a_malt/

P.s.: Úgy érzem, hogy egy csomó szabály és törvény ma is létezik, csak be kéne tartani/tartatni. Vagy a kihágást megfelelően szankcionálni kéne. Tekintet nélkül a vagyoni helyzetre.

Címkék: halál hülyeség béna nemértem  |   | 19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr202363443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Homn 2010.10.11. 18:47:53

netene.
ez nem államosítás. csak állami felügyelet alá vonás.
kérdezz meg egy közeledben levő narancsszínűt, örömmel elmagyarázza a különbséget.
a lényeg: a tulajdonosi szerkezet jottányit sem fog változni. (most még). csak éppen semmit nem csinálhatnak amire nem bólint rá cáratyuska.
ennek köszönhetően roppant gyorsan eladják majd a céget az első jelentkezőnek 1 (azaz egy) magyar forintokért. (lehet tippelni ki veszi meg).
nekem az is fura hogy lesittelnek egy embert, aki váltig állítja hogy minden szabályszerű volt. nem e előbb a vizsgálatokat kellett volna megejteni? ha vétett, én fogom a leghangosabban kiabálni hogy feszítsük meg. de ha tényleg betartották az aktuális szabályokat akkor el kell gondolkodni hogy
a., szarok a szabályok
b., nem a búbosbanka-körnek kéne szabályokat hozni, és azok betartását államilag ellenőrizni.
szóval ez egy populista faszság, némi piaci átrendeződéssel körítve, ráadásul egycsapásra visszább is szorítják a vörös veszedelmet. (éééérted?)
és tényleg gáz hogy nem a világot igazítják a törvényekhez, hanem a törvényeket a világhoz. ami még tán jó is lehetne, nade nem egy nap alatt, napi politikától áthatva. nesze bammeg stabilitás meg demokrácia.

na erre az évre most jól kipolitizáltam magam, ennyi elég is volt.

te. nem e inkább egykét fotót kellene e kiraknod inkább ide, egy új posztba, mondjuk a lábaiddal töltött új combfixeidről? :))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.10.11. 19:10:12

@Mr. Homn:
Én kérek elnézést :)
Tudod, ürügyet mindig, mindenre lehet találni, mert olyan nincs, hogy valami hiba nélkül működik. Az a baj, hogy most rohadtul nagy a baj.
Meg az is baj, hogy eleddig szerte a világon ugyanígy elmaszatolódtak a felelősségi körök - ugyanis ez nem magyar jelenség.
Sőt, ez 'gyere gömböc, hamm, bekaplak' mentalitás is igen nagy baj.

Nem akarom felmenteni ezt a bandát, mert kevesebb ésszel is belátható egy halmom hiba már most - ám ha a híresen szigorú magyar előírások megengedték ezt, akkor megengedték.
De nem érdekes, majd hullanak fejek a közelmúltból, meg elindulhat az egymásra mutogatás, végén szerencsétlen Emese hatszor megbánja, hogy azt álmodta, amit.

És ismét csak azt sajnálom, hogy az egészből hiányzik a hideg fej. Állandóan érzem a habzó szájat az összes nyilatkozat mögött. És a fasz tudja, kire fog harapni. Innentől kezdve meg pláne.

Amúgy az Orbán terepen igen jól nyomta, le a kalappal előtte. A Pintérnek meg bátor beszólása volt, bár állatira nem volt félnivalója - szóval nem is annyira bátor :)

Nem, a szexblog bizonytalan időre felfüggesztve, mert túl szottyadt a testem, meg a Leti is jobb nő nálam :)
Te még légy bunkó, mert akkor menőbb vagy!
:)

Mr. Homn 2010.10.11. 19:23:03

@Zsit (nyau és rémizé): kurvasok hozzáfűznivalóm lenne (pro és kontra), de mondom, ennyi volt a politizálás részemről. (nyilvánosan.)
fasznak akarjak menő lenni, mire jó az?

szexblog felfüggesztve? kár, szép kezdeményezés volt. :)
akkor a képek jöhetnek a mailboxomba, bele, majd én jól eldöntöm a szottyadtság mértékét. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.10.11. 19:46:20

@Mr. Homn:
Pedig leírhatnád!
Itt nem szokott vérre menő harc zajlani :)

És nem küldök, mert te - ha csak néha is - de láthatsz élő, egyenesben. Igaz, nem teljesen kibontva :D

Mr. Homn 2010.10.11. 20:02:43

"nem teljesen kibontva"
ejj de szofisztikált megfogalmazás.
pontosítok: teljesen becsomagolva.
na azért ez nem mindegy ám! :D
és a néha... na jó, ez talán még igaz is, ha jól átlagolok akkor másfél évente, az tényleg belefér a néha-kategóriába :)))

vagyok, aki vagyok... 2010.10.11. 21:49:59

pont erről beszélgettünk nagyfiammal. nem értette előszőr, hogy miért lettem kurva ideges, de elmagyaráztam. hogy innen már csak egy lépés, hogy a helyi kiskirályok is bárhol, bármikor farkast kiáltsanak... és az emberek azt nem szokták megérteni, hogy nincs ellene biztosítása, hogy egyszer nem ő lesz az a farkas...

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.12. 01:10:11

Szerintem mindent elmond, pedig szeretnék Zsit gyönyörû lábait ... izé:

domini cane 2010.10.12. 08:58:18

Demagóg vagy. :-) Miért ne lehetne az ilyen alakokat megfingatni.Olyan nehéz dolog lett volna eljátszaniuk az elejétől a bünbánó madonát ?Állandóan megúszák és most is ez lesz.

sing-lee 2010.10.12. 13:37:45

Egy hasonló nemrégről :
- Béla, képzelje megszűnik a vízdíj!
- Vizitdíj Gizi néni, az szűnik meg...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.10.12. 13:40:57

@Mr. Homn:
na látod!
Ne reklamálj :)

@Panther_V:
neked meg lett volna alkalmad, de puding voltál és nem jöttél!

@domini cane:
meg lehet, sőt.
De ennek jelenleg is megvannak a keretei, csak alkalmazni kéne.
Ennyi.
Ja, és vállalom a demagógiát most :)

@szingliman:
Ja, osztanak, mi? :)

kiraaaaa 2010.10.12. 21:08:40

Igaz, ez nem államosítás, csak felügyelet. De ez csak lovagolás a szavakon.
Nem tűnt föl ebben a néhány napban, hogy úgy alkotnak törvényt, ahogy éppen tágítani, szűkíteni kell a kört?
Arra leszek kíváncsi, ha narancs színű cég kerül bajba, akkor is megmarad a példastatuálás, mert sztem ketyeg itt jó pár bomba.

A híresen magyar szabályrendszer meg már a múlté, amióta EU tagok vagyunk, lazul itt minden.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.10.13. 17:14:51

Amikor annak idején a válságban tönkrement például a GM, nagyjából az USA kormány is ilyet csinált, állami tulajdonba vette...

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.13. 22:51:31

@Zsit (nyau és rémizé):

;Edes szívem másnap reggel indultam viszonylag korán, s nem mertem bevállalni, hogy ne én vezessek. Mert nem szeretek rettegni. Féljen más.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.13. 22:52:32

@kiraaaaa:

Te nem vagy Fideszes, szerintem. Megkockáztatom KDNP-s sem.

kiraaaaa 2010.10.14. 17:43:07

@Panther_V: ááá, miket gondolsz, én interkontinentálisgalaktikus csillagromboló vagyok:)))

aJeti 2010.10.18. 13:38:57

@kiraaaaa: én meg a vogon jeltz. amikor a sajtót olvasom.
süti beállítások módosítása