2010.06.21. 21:24| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

lisztre, tejre, vagy simán csak vashiányos vérszegény?

Esetleg egyik a másikból fakad?

Megzavarodok ezektől a buzi leletektől.

A múltkor kiderült, hogy a gyerek egészséges, menjek haza, fasza lesz (kicsit kevés a vas, de az nem érdekes).

Ma a dokihoz menvén, gondoltam, kikérem a leletet, íratok fel vasat a gyereknek. Elmenni a leletért nem tudtam az ismerőshöz, így délután telefonos konferencia az autóban: megvannak az allergén-vizsgálati eredmények is - bár ezt kicsit sem kerestem, pláne nem most. Jóvan, király, bizti negatív, hisz senki se szólt. Ja, csak a tej, meg a gliadin IgG tér ki a tartományból, persze felfelé.

Tulajdonképpen a múltkori negatív lelet ennek fényében nem egészen világos. Vagy most nem értem. Eddig abban a tudatban voltam, hogy én vagyok a hülye, a gyerek jól van, túlreagáltam, basszam meg. De hogy mi a jó büdös anyjukért nem értesítenek? Ha véletlenül nem kérdezek rá, akkor ki sem derül!

Már nem is tudom, hogy mitől legyen ezer a pulzusom (mert megint annyi - kardiozok itt, ülve, tök jó!)! :)

Címkék: család anya ostobaság  |   | 20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr682099351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.21. 23:57:07

No igen.
Én már jó ideje vagy nem járok orvoshoz, csak végső esetben, vagy inkább magánklinikára, ha még bírja a büdzsé és fizetek, mint a katonatiszt, de ott legalább nem kell egy lepukkant helyen órákat várnom, a doki udvarias, gondos, mindent részletesen elmagyaráz, nincs megalázó mennyitcsusztassakaborítékba, viszont van számla.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.22. 01:02:46

Elárulok egy szakmai titkot, amit tüdőembólia, LeidenÖtösMutáció gyneucomastia meg tudja a rákom, miknemután, szemtengelyferdülés, kétoldalitüdőgyulladás kezdődő alkoholizmus, stb-k után szedtem össze - megannyi pompás laboreredmény! Csillagooook-csilllagoooook! Olyan ez, mint a márkaszervizekben a gyári szervizkompjuter kiadta kis tesztszalagocska. Összenézem a hibakódokat, kikeresem a memóriában a megfejtést -de ez még nem ótószerelés. Maga a doktorúr háborodna föl a legjobban, ha a leállítómágnesszelepe vezetéke leesvén, szigetlése a rázkódás-rezgéstől lekopván, alapjáraton letestel és bekapcsolja a mágnesszelepet, ami így leáll, hibakód nincsen hiszen a kompjuter sima leállítást érzékel, és mondjuk azt TIPPELNÉM a doktorúrnak, hogy cseréljük mán ki az injektorfejet 347890Ft + 10 óra rezsióradíj (á 10x5500)Persze a kopott szigetelésű vezetéket dugnám az új alkatrészre rá, ami megint le fog testelni...

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.22. 07:01:01

@Frick László Emlékzenekar:
Mintha BmS mester hallanám :DDDD

Tudod, az a baj, hogy az orvosok hajlamosak misztikus fennsőbbség ködébe burkolózni azt játszani, hogy a betegnek nem kell semmit tudnia, a beteg csinálja, amit mondanak neki és örüljön, hogy hajlandóak foglalkozni vele. Legalábbis az állami egészségügyben, a magánban ott nem, mert tudják, hogy a fizetőképes kereslet zokon veszi és elhúz a másikhoz egy szempillantás alatt, aki viszont nem játszik istent vele szemben.
Na és nem mellesleg az autószerelők is szeretik ezt eljátszani gyakran, csak ott valamivel könnyebben tudom ezt ellenőrizni, nem mintha annyira értenék hozzá magam, de véletlenül van egy barátom, aki igen, és még TECH II-je is van. :DDD

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.22. 07:02:17

@Félszeg Árnyék: Ja, mondom ezt úgy, hogy apám-anyám orvos volt és orvosok közt töltöttem a gyerekkorom, úgyhogy nagyon jól ismerem őket és egyáltalán nem tettek rám pozitív benyomást úgy zusammen...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.22. 09:09:03

@Félszeg Árnyék:
én meg úgy hiszem, hogy fizetek elég TB-t ahhoz, hogy ellássanak. De nem probléma, elmegyek én privát-basznádra is, csak akkor kérem vissza a TB-met. Ugye.

@Frick László Emlékzenekar:
totál igazad van, az még nem szerelés
Ámde: ha nem hajtom ÉN a dolgokat, akkor a gyerek már 3 műtéten lenne túl halál feleslegesen és persze még mindig nem hallana és felnőtt koráig cserélgettethetném a tubust a fülében, i tag dalse! Szintén feleslegesen.
Isten bizony, a lába nyomát megcsókolnám annak az orvosnak, aki végre a mag komplex gyönyörűségében foglalkozna az emberrel (gyerekkel), és nem csak az adott tünetet kezelgetné valahogy. A fül-orr-gégésszel így is szerencsém van, mert nem műt (bevallotta, hogy gyanús az egész, nem műt, ha nem muszáj, találjuk meg a kiváltó okot) - és ő az első az eddig "praxisomban", akit így hallottam beszélni.

kozgaztanar 2010.06.22. 09:21:57

Te, Zsit, ottanyugatihatárszélen olyat nem lehet, hogy a sógorokhoz viszed orvoshoz? A EU-s TB kártyával úgy tudom, hogy ami ott a helyieknek ingyen jár, az másnak is jár, ha oda vetődik...
Vagy ezzel nem lehet trükközni?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.22. 09:30:11

@kozgaztanar:
lelet kéne - tudod! Valami, amivel át lehetne áramlani a szomszédba. Persze, ott is kéne fizetni, mert állati sok mindenért kell ám! A barátnőm, aki ott él, hozza haza az oltásokért meg egyszerű betegségekért a gyereket, mert az itthon jobb-gyorsabb elintézésű, na meg persze inygér' van.
Ha én átviszem az enyimet, a magyar TB csak akkor fizeti ki a kezelést (diagnózist, stb), ha bizonyíthatóan itthon az nincs.
Mivel van, csak ki kell várni, ezért nem térít a TB, az anyagi helyzetemet meg ismerjük!

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.22. 09:46:22

@Zsit (nyau és rémizé):
igazad van, de hidd el, en is fizettem eleg sok TB-t es nem azert jarok maganorvoshoz, mert nagyvonaluan az allamnak akarok adni, hanem mert szart se erek vele es ezen valtoztatni nem tudok azzal se, hogy jogosan kovetelem.
amugy sajnos az egeszsegugyben meg mindig benne van a sok partallamban belerogzult undormany, amirol viszont nem csak az orvosok tehetnek.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.22. 09:53:10

@Félszeg Árnyék:
tudom, szívem, tudom
de ha megfeszülök se tudok több lóvét előbányászni, hacsak neki nem állok az otthoni gyártásnak
Így marad a harc, a küzdelem, a telefonok, a futkározás.
Mert ebből kell kihozni a legtöbbet, ami most van. Én meg kihozom. Mert olyan vagyok.

kiraaaaa 2010.06.22. 13:39:45

@Zsit (nyau és rémizé): helyes, küzdj.
Mondjuk momentán én már unom a küzdés, a faszom is tele tőle.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.22. 13:47:05

@kiraaaaa:
én is unom: mókuskerék
Valaki kilökdöshetne belőle, mert ezt speciel önerőből leállítani nem tudom. Ha meg csak úgy spontán kiesek, akkor elnyírja a nyakam. Pedig élni jó (lenne), ha van rá idő :S

Mesélj, mizu?

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.22. 13:50:34

@Zsit (nyau és rémizé):
Kár lenne a nyakadért, biztos az is olyan... nem mondom, mert nem pasizós, de tudod! :DDD

kiraaaaa 2010.06.22. 14:03:04

@Zsit (nyau és rémizé):
a) hóhalásoan beteg vagyok...még dokinál is jártam
b) mivel diplomás vagyok, ezért rángathatnak a melóhelyen...
c) az akinek a nevét nem mondjuk ki, mert épp töketlen az őrületbe kerget
d)és nem tudom hogy állítsam meg a hintát,amibe beültem
c) de ma megyek utoljára dolgozni...és szabadsááááááááág-és megyek felétek

kiraaaaa 2010.06.22. 14:05:31

Az előbb írtam, hóvan?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.22. 14:07:15

@kiraaaaa:
oké, vettem! Gyógyulj, a többit leszarni (ugyan nem lehet, de mifaszt mondhatnék?)
Két lehetőség van: július utolsó hete és akkor mindenki otthon, vagy valamikor, és akkor elvagy nálam a gyerekkel napközben. Na? (én az elsőt preferálom!)

kiraaaaa 2010.06.22. 14:09:36

@Zsit (nyau és rémizé):július utolsó hete...ha a töketlen is belemegy,mármint aki döntésképtelen töketlen
fosás megy abacikvirusokmiattés megérdemli....

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.22. 14:13:24

@kiraaaaa:
mesélj!
mindjárt bejelentkezem
(töketlen: nyihhahaha :DDDD)
süti beállítások módosítása