2010.06.17. 19:24| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

hogy mekkorát tud az ember fordulni.

Tegnap milyen jó volt. Még íve is volt, úgy 11-ig emelkedett szépen. Aztán valami elromlott, mostanra meg úgy átcsúsztam a nihilbe, hogy jézusszentszűzmária.

Persze ilyenkor vannak az érfelvágós-világból kirohanós-ám de szeressetek nagyon pillantok, nehezítve ólomsúlyokkal. A szememet is alig bírom nyitva tartani. És persze a bagzó macska elbújhat mellettem a sarokba. Mondjuk fel is rúgnám, annyira antiszociális a létem.

Legyen már éjszaka, és akkor kiengedem kicsit a szörnyet, hadd egyen!

Címkék: nihil halál béna nemértem undok  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr112089685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.18. 12:48:15

felettesem érdeklődött, hogy mivel tudna hozzájárulni a hangulatjavításhoz, majd javasolta, hogy a deprimáltságom enyhítendő, húzzam feljebb nyugodtan a szoknyám
Én felajánlottam neki némi dobos carte d'ort, így mindketten röhögtünk, szóval most jobb egy kicsit.

gyilkosaJeti 2010.06.18. 20:58:29

közeledik az éjszaka. nyugati határszélen vigyázni! :)
süti beállítások módosítása