2010.06.09. 21:46| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

milyen érzés, amikor tudod, hogy jó vagy, hogy jó voltál, hogy ragyogóan néztél ki, vagy épp nagyon okosat mondtál, és akkor meglátod a másik szemében a büszkeséget? Én ezt nem nagyon láttam, tapasztaltam. Ja, szégyenletes fehérnép vagyok, emiatt két út lehetséges: eldugnak, vagy úgy csinálnak, mintha semmi közük nem lenne hozzám. Ja, harmadik megoldás, hogy villámgyorsan leégetnek/megszégyenítenek. Pedig nem hiszem, hogy annyira vállalhatatlan lennék, még a kést is tudom használni :))))

 

Ebből fakadóan én szégyentelenül büszke vagyok a lányaimra. Csodás két kis izé. Remélem, tudják is, nagyon igyekszem kimutatni.

Címkék: anya ostobaság  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr672070084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Homn 2010.06.10. 20:31:45

"...még a kést is tudom használni "
no és a villával mi a helyzet? :P

(bántottak? fene beléjük.)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.10. 21:25:26

@Mr. Homn:
nem, tényleg
csak úgy eszembe jutott (olvastam valahol valamit)

kozgaztanar 2010.06.11. 15:29:03

látom néha megcsillanni a Párom szemében és én is igyekszem, hogy Ő is lássa. A gyerekeknél meg baromi fontos, hogy megadjuk az alapot. Mondjuk is mindig, hogy "büszke vagyok Rád!", sőt azt is szoktuk, hogy "legyél büszke Magadra!" :)

vagyok, aki vagyok... 2010.06.11. 23:36:38

nem ostobaság... nem a megfelelő ember tekintetében... a gyerekeknek meg jár. vagy mi. hadd lássa csak!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.06.16. 23:12:16

"milyen érzés, amikor tudod, hogy jó vagy..." Elmondom én: unalmas, az egész életem erről szól.
süti beállítások módosítása