2010.05.25. 23:30| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

hogy amikor elmegyek dubajozni, rettenetességekre érek haza?

 

Egyrészt késik a gép fél órát, tehát a fuvarral megbízott családi hím halál ideges. A remek csomagkiszolgálás következtében a bőrönd elhalálozik (utolsókat rúgta, de az epres szmötyit élete árán is megvédte - az epres szmötyi nagyon durván undorítóan néz ki, cserébe igen finom). Aztán hazáig hallgatom az elbaltázott GPS-t, amint állandóan újratervez, mert az autópályát nem bírja kezelni. Itthon meg (éjszaka közepe, ugye), az ex azzal fogad, hogy a kcis 39 fokos láz pénteken éjjel, meg persze a füle fáj (a kicsinek, mondom), a nagy szombaton lázasodott hasonlóan. Állítólag semmi bajuk nem volt utána sem. Ehhez képest hétfőn mindkettő, mint egy kis elesett morc, hőemelkedés, itt fáj, ott tüszős, ihajla-csuhajla.

És persze közben az az elátkozott május 31 ....

Ergo hétfőn (éljen a pünkösd) az orvosi ügyelet látogatását megszínesítettük némi könyvelő-irodával, lefosztott patikával, szülőkkel való konfliktusokkal. Sírtam egy vödörnyit.

De ma szétdolgoztam a belemet (ledolgoztam a könyvelőket az asztalról :D), és sajnos még mindig nem értem, hogy miért május huszonakárhányadikán kell vakarnom tavaly év közepi szarokat. Miért nem lehet akkor szólni, amikor a probléma ott van? Asszem, ehhez kevés az agyi barázdáltságom.

 

Na, most jól kimorogtam magam :)

És még el kell mondanom, hogy a vezér-cserebogár nagyon finom, az idő ragyogó - nyári ruhában lehet közlekedni, és szaggat a nem létező agyam működésének lehetetlensége.

Ja, a kispárna kiváló :)

Címkék: munka család anya nemértem  |   | 17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr762031769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.26. 20:49:19

hol van az a dubaj, ahol epres szmötyi a szuvenír és vezércserebogár a desszert? ;-)

Mr. Homn 2010.05.28. 19:31:00

én csak egy dolgot nem értek: autópályán miért nem kapcsolod ki a GPS-t?
az autópálya az egy viszonylag könnyen értelmezhető dolog, kevés az eltévedési lehetőség. :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.28. 19:35:58

@Mr. Homn:
ööö, én még mitfárer-i magasságokba sem emelkedhetem, ha a családom hímtagjai autó közelbe érnek. Az anyósülésen is épp csak megtűrt darab vagyok. Szerencsére, féltik annyira a kárpitot, hogy előre engednek (ne kérdezd miért, de iszonyú hányingerem tud lenni - érdekes módon elmúlik, ha én vezetek :D).
Szóval nekem ebbe beleszólásom nem volt :)

@kozgaztanar:
mégis mire vagy kíváncsi? :)

@úriparaszt:
ugye hogy milyen rémes dolog a kíváncsiság? :))))

kozgaztanar 2010.05.28. 19:37:51

mire-mire, hogy milyen volt, arra! :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.28. 19:46:49

Én most itt válaszolok a közgázos erőnek, pedig nem is látszik, csak oldalt, na de akkor is ....

Szóval:
hát odaírtam mindent, te! rajzoljam le isocost függvényként? :DDDD
Na: jó volt, _mindig_ jó :D

Mr. Homn 2010.05.28. 21:26:08

@Zsit (nyau és rémizé): valamit nagyon tudnak abban a dubájban :)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.28. 21:42:41

@Zsit (nyau és rémizé): nem nevezném rémesnek, csak felkeltette az érdeklődésemet ;-)

tőzegmalac 2010.06.13. 22:26:36

hmm... jártam arra akkortájt;)

tőzegmalac 2010.06.13. 23:00:10

@Zsit (nyau és rémizé): hogy neked mi volt jó azt nem tudhatom :D
mit csináltál dudaiban?

tőzegmalac 2010.06.13. 23:06:04

"dudaiban" ügyes vagyok:S

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.13. 23:07:13

@kabátnyúl:
ejnye, ez a Freud! :)
felléptem, valamivel nekem is pénzt kell keresnem ;) :DDDD
süti beállítások módosítása