2010.05.05. 10:00| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

cikket a velveten

A durva nem is maga a cikk, hanem a kommentek.

Nagyon-nagyon szar volt olvasni.

Én szeretem a szüleimet, és isten bizony nem haragszom rájuk, de visszagondolva .... ejjj, azért egész ember formám lett. Illetve nem.

Mert ilyen lettem és vagyok:

Ami nem annyira baj, csak elhiszem, hogy nincs sok kedve embereknek közelebbre merészkedni, és kivárni, míg lesz ez:

 

 

 

Á, basszus, nem akartam megint szomorút írni, sőt.

 

Amúgy ő egy nagyon vicces növény: pitaya, azaz sárkánygyümölcs (odafent a virágja, kizárólag éjszaka nyílik, csodás illattal, a gyümölcse az a pont jó, se nem savanyú, se nem édes és az egész növény szúr, mint a veszedelem, valamint a sivatag közepén hajlandó nőni)- hát nem stííííílusos? :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr821973367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2010.05.05. 12:35:39

szúr, mint a veszedelem? :)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.05. 14:09:55

@Zsit (nyau és rémizé): ez rendben is van, nem nyomdába megy... tehát? ;->
süti beállítások módosítása