2010.05.02. 14:30| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Na, ezen is túl vagyok, nagyon komoly eseményen vettem részt munkahelyemet képviselve.

Megpróbáltam észrevétlen lenni ( a jelenlevők többségéről halvány segédfogalmam nem volt, sajnos), de naná, hogy sikerült a bemutatkozó zeneszám (autentikus török) közben felborítanom egy mázatlan köcsögedényt, némi ütemes zaj kíséretében.

Akik addig nem vettek észre (jó egy fejjel voltam magasabb, mint a meghívottak, ill. emberül néztem ki - vagyis bocs, valszeg én nem tudom értékelni a művészi öltözködést), ezek után alaposan megfigyeltek :)

Ez az esemény is rendelkezett zabálda-szekcióval, ami szép volt, illatos volt, csak egy falatot nem bírtam enni. Tudom, lúzer vagyok, de nekem ez nem nagyon megy. Inni sem sikerült másfél deci kólán kívül semmit, mert persze gépjárművel mentem, lévén a városszéli zöldből hosszadalmasabb enélkül bejutni.

Pár szó ezzel-azzal, satöbbi, ennek keretében felhívás az esemeny nem-protokolláris szakaszának megtekintésére, különösen tekintettel az esti/éjszakai szekcióra.

Nem sikerült eljutnom, pedig már fel is öltöztem esti játszós ruhába. De addig-addig morfondíroztam a választandó közlekedési eszközökön, hogy hirtelen jobb dolgom akadt.

 

Ja, még valami.

Sikerült a közig versenyvizsgám szóbeli része is. Magam sem értem, de 100%-os eredménnyel zártam, a vizsgabizottság külön örült nekem.

Amin igazából elképedtem, mert egyik téma sem olyan, amiről ne kéne/illene tudnia a mai embernek, feltéve, ha nem remete. És ezek az emberek a közigazgatásban szeretnének dolgozni. És nem tudják, nem értik ... és a legszebb érv: nem volt benne a jegyzetben! Apám, hát gondolkodni? Önállóan következtetéseket levonni? Két adatsort össze tudni kapcsolni? Hát bazmeg .... ez nem egyetmi/főiskolai diploma kérdése, hanem egy önmagunkkal szembeni igényesség. Élünk egy környezetben, hatással vagyunk rá, meg a környezet is ránk. Hát akkor már egy pöttyet nyissuk ki a szemünket.

Szóval: kedves közigazgatás, itt vagyok :) - tele jó képeségekkel (ugye? ;D), árasszatok el jó állásajánlatokkal. Aztán megígérem, hogy életem végéig köziges leszek :))))

 

BTW: most nagyon-de-nagyon nőnek érzem magam! Köszönöm mindazoknak, akik ehhez hozzájárultak - persze, egy jó nagy hülye vagyok, hogy ezt ideírom, de momentán máshol/máshogy nem tudok ennek örvendezni :)

Címkék: vizsga protokoll nő ség  |   | 29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr361968603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.05.02. 17:51:33

hé, blogos divatbemutató nélkül öltöztél fel?? :DDD

egyébként meg gratulálok és igazad van. az emberek nem szeretenek / tudnak gondolkodni. de ezügyben nem is írnék többet, mert időnként jómagam is kihívásokkal küzdök e téren :)

a nőnek érzés meg igen jó :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.02. 18:07:05

@kiraaaaa:
:P :DDD

@vagyok, aki vagyok...:
most mondd meg, néha sikerül tök magamtól textilt választanom habtestemre :DDD

Nézd: van, amikor tényleg nem sikerül az a fránya gondolkodás, én sem vagyok májer ám. Na de ez elvileg egy önként vállalt vizsga, ill. jópárunk számára nem munkahely írja elő ennek a meglétét. És akkor odamegy úgy a vizsgázó, hogy nem olvas napi sajtót, nem néz híreket, nem látogat hírportálokat.
Én elkeseredtem.

Hajjaj, sztenderdizálódhatna az érzés. Bírnám :)

kiraaaaa 2010.05.02. 20:17:44

@Zsit (nyau és rémizé): akkor most már érted, nálam nagyjából a hét 6 napjából 9 ilyen, mert van amikor duplázok:)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.03. 08:57:30

csatlakozom a dokumentációt hiányolók táborához :-) ráadásul engem a játszósruha is érdekelt volna :-D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.03. 15:21:44

Nahát!
Az ember lelke itt vetkőzik nektek pőrére, titeket meg csak külsőségek érdekelnek? :)))

kozgaztanar 2010.05.04. 09:20:54

szóval nem volt nehéz? én is erősen gondolkodom rajta, hogy a nyáron letegyem... mennyi is? 30 körül?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.04. 09:29:06

@kozgaztanar:
ezt így ebben a formában nem mondanám :)
De a net segít a készülésben, és persze ne annyit foglalkozz vele, amennyit én, hanem mondjuk úgy 2 nappal többet.
Most 20, amúgy.
De ha tudsz állásról, küldj egy üzit :)))

kozgaztanar 2010.05.04. 11:41:11

www.kozigallas.gov.hu
nemreg egybepakoltak az osszes kozig-es hirdetest
neha vannak egesz jok

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.04. 11:43:04

@kozgaztanar:
erről tudok, hetente nézem - csak sajnos nem vagyok jogász, már bánom, hogy nem végeztem még azt is el anno

kozgaztanar 2010.05.04. 11:47:15

neha keresnek kozgazdaszt is :)
mi a becses szakmad?

kozgaztanar 2010.05.04. 11:59:06

@Zsit (nyau és rémizé): naaaa! :) hát akkor? időnként kellenek nekik ilyen-olyan gazdasági emberek, igazgatók, vezetők, miegymás!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.04. 12:02:27

@kozgaztanar:
olvastál már közig vezetői álláskiírást? Már a feltételrendszer leírásakor tiszta, hogy kinek szánják.
Mert hol van nekem 5 év közig tapasztalatom? ... a többit meg sem említem
És sajnos három nyelven se beszélek, csak kettőn (mert már a francia is elvárás ... csak mondom)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.04. 12:12:03

@Zsit (nyau és rémizé): hmm, két nyelvvel azé' talán lehet helyezkedni.. főleg ha van mellette akármilyen felsőfokú képzettséged. lehet nem egyből vezető beosztásba. mondjuk én inkább a piacon néznék körül, a közigazgatás irgalmatlanul gusztustalan hely :-/

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.04. 12:19:35

@úriparaszt:
te ides!
Ezeken túl vagyok. Istenáldotta véletlen volt, hogy lett munkám. Kétszázon felüli pályázatom volt kint, hetente utaztam Pestre interjúkra. Ne tudd meg, mibe került. És már nagyon-nagyon az utolsó forintokat költöttem erre, napokat sírtam át, hogy nem tudok enni adni a lányaimnak. (ja, nem hipergiga vezetői pozíciókra pályáztam ám!)
Jelenleg van munkám, amit szeretek, sőt. Csak az a fránya fizetés. :)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.04. 12:22:10

@Zsit (nyau és rémizé): jóvanna :-) azt hittem ott a nyugati határszélen azért több lehetőség van ;-) budapest pedig mega utálatos hely, nem való az rendes vidéki embernek ;-D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.04. 12:28:11

@úriparaszt:
nem, sajnos halmazati a szar
A válság nagy vesztese ez a határszél - és az emberek nem tudják kezelni :S
Hát aztán, ha utálatos? Nem vagyok ideszögelve, és oda se lennék. Kibírnám, ahogy az ingázást is kibírtam.
A muszáj nagy úr, és ez még egy egészen aprócska áldozat, hogy költözöl az állásért.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.04. 18:47:51

@Zsit (nyau és rémizé): fiatalabb koromban sokszor költöztem, ha nem is konkrétan állás miatt :-) munkám mindig is volt, emiatt soha nem izgultam, igaz válogatós sem vagyok (pontosabban voltam).

tőzegmalac 2010.05.08. 01:13:00

(szép csendben olvasok itten...)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.08. 01:46:31

@Zsit (nyau és rémizé): mi mi? vagy mimimimimimimi, mimimimimimimi, mi mozog a zöldleves cigi után? na mindegy, késő van :-D

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.08. 12:30:49

@Zsit (nyau és rémizé): a reggel sosem lehet elég későn :-) nekem adott minden reggel, szépen szabályosan, tökmindegy mikor kerülök ágyba, így most pislogok rendesen. evvan :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.08. 12:34:12

@úriparaszt:
én se választottam, keltettek, ez van - nézek ezerrel, és úgy teszek, mintha élnék :)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.22. 23:49:31

Nagyon igaz, most beszélgettem valakivel, aki épp elkezdett dolgozni a közig.-ben, hát érdekes dolgokat mesélt, miféle emberekkel került ott munkaviszonyba...
süti beállítások módosítása