2009.11.20. 19:33| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Mert itten pampogtak, hogy ríjak virtuále is. Hát nesztek.

 

Tegnap voltam ofisöl helyen, önmegalázni. Mert mondták, hogy majd ott jól segítenek.

Napok óta rosszul vagyok/voltam a tudattól, hogy be kell mennem. Tudtam, hogy nem úszom meg könnyek nélkül.

Hát ... volt "értelme". Nem tudnak segíteni, mert sok a jövedelmem és túl nagy a lakásom. Hát tényleg. Ehhez képest nem lehet megélni. Van a Krízis-alap, ami a lakáshitelesek törlesztő-részleteinek emelkedése miatt van, oda lehetne pályázni, de előfeltétel az önkormányzati segély igénylése. Amire nem vagyok jogosult, mert baromi sokat keresek. Meg nagy a lakás. Ühümmm.

Most akkor adjam el a lakást - ebben a helyzetben. Veszek egy szar panelt, kisebb lenne a töresztőm, tényleg, de ott meg a rezsi lenne akkora, amekkora. Most akkor amit megnyerek a réven, elveszítem a vámon. Nem beszélve az adóról, az illetékről, estébé.

Ha nem adom el, akkor fizetés-letiltás, onnantól kezdve dominó-borulás.

Ezt vázoltam a kislánynak is, aki ott ült. Újat, ugye, nem tudott mondani.

Hát akármennyire erőlködtem is, csak sírva fakadtam. Azt mondja erre nekem, hogy lelkileg hogy bírom. Szarul, hogy bírnám. Mire ő: menjek be a család-pszichológushoz beszélgetni, hátha könnyebb lesz. Visszakérdeztem, hogy minek. Sírni otthon is tudok, megoldást önök sem tudnak ajánlani, akkkor meg minek????

Na, nem beszarni, folyton kitalálok valamit, meg fogom oldani!!!!

Na, szereztem kicsi munkát: ólomfigura-festegetés :D Egy haver mondta, hozza valamikor jövő héten az első adagot, próbafestésre. Hát kíváncsi leszek. Meg ajánlottak vasalást, 4 órában. De azt nem tudom vállalni a gyerekek miatt. Hát ez van :S

 

Viszont kaptam egy olyan-de-olyan helyes miniszoknyát, hogy még! Indigókék (olyan lilás, nagyon sötét), kicsit fodros, boszorkányosan jól néz ki csizmával :))))

 

 

p.s.: .srt-ből még mindig nincs meg az összes egy file-ben, így idegölő :PPP

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr371540426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2009.11.20. 20:15:19

Megértem a helyzetedet, tesómék is ebben a cipőben járnak, lassan én is, mert a házat eladni képtelenség, fenntartani sem sokkal egyszerűbb, de majd megoldom, ahogy te is hónapról-hónapra, örökre meg nem lehet szarban a haza :) fel a fejjel csáje és fel a fejjel!
Küzdök a kommunista elvek ellen és a mosógép koszos levét beleengedem a felmosóvödörbe és befekszem a kádba :D

domdodom69 (törölt) 2009.11.20. 20:51:15

nem tudok mit mondani csajok, csak annyit, hogy fel a fejjel! előbb-utóbb muszáj jobbra fordulnia a dolgoknak! mindössze virtuális lehet a támogatásom. bár ki tudja. ha holnap megkeres valaki, hogy nem tudok-e valami jó munkaerőt ott nyugaton, tudok két nicket :)

sing-lee 2009.11.20. 21:46:12

Kurvául szurkolok! Azért azt a minit elképzeltem rajtad :)) hmmmm...

azallamenvagyok 2009.11.21. 09:52:37

a pszichológus megoldás, ha ő fizet neked... fel a fejjel:)

Mr. Homn 2009.11.21. 20:16:57

hát... sosem felejtem el azokat az estéket amikor a szüleim (a 12 órás műszak után) még jutazsákokat foltoztak -zsákonként 1 azaz egy magyar forintokért- meg minden szart bevállaltak hogy valamiből legyen pénz a gyerekekre, megélhetésre. sokkalsokkal később bevallották hogy nagyon nem érte meg, az ezzel járó kiadások (pl az elkészült cuccokat elvinni a leadóhelyre) elvitték szinte az összes pénzt amit kaptak érte, és ráadásul mindig fáradtak voltak. de csinálták, mert nem volt más, és legalább úgy érezhették hogy megtesznek mindent amit lehet...
(ja, és apám mérnökféle volt, anyám meg akkoriban diszpécser. qrvasok tanulással, melóval akkor sem lehetett semmire jutni...)
miért írtam le? nem is tudom. talán azért hogy lásd, nem az a helyes út hogy ólombigyókat festegetsz. (és majd csodálkozol amikor elkezd hullani a hajad...)

ojjjan ügyesen tudsz tükörben fotózkodni, lehetne egy képet arról a miniről? :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.21. 22:31:46

Ó, köszönöm mindannyiótoknak! Tényleg.

A pasasok hagyjanak békén már a minivel, na :) :P - nem lesz kép, punktum!

Az ólomkatonákra visszatérve: nem ezres nagyságrend ám! Szóval csak okosan. Hajamból meg adok is, majdnem jót tenne némi veszteség (nem a semmiért tart 40-60 percig egy hajmosás + szárítás - és akkor még frizura nincs is :S)

Mr. Homn 2009.11.21. 22:41:55

@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai):
ólom minden formában és mennyiségben veszélyes. (régen sok betegség volt abból hogy az emberek újságpapírt használtak a wc-n. ugye abban az időben ólomtartalmú festékkel nyomták a lapokat.)
szóval tényleg okosan, leginkább a gyerekek közelébe ne kerüljön a cucc.
hajad meg így jó ahogy van, nehogymár veszteség érje! :)
nem lesz fénykép? ááááá... :(
priviben sem? :))
süti beállítások módosítása