2009.10.26. 15:26| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Itthon :D

És nem vagyok nehezebb, mint mikor indultam, ami nagy teljesítmény, tekintve azt, hogy mi mindent összeetettek velem némi meleg-termelés érdekében.

Mindent összevetve remek volt a dubaiozás, pedig esett is, a poggyászomat is összezúzta a swiss (mondjuk amekkora pakkal érkeztem, nem is annyira csodálom, de a beltartalom működik remekül - ez fontos!!!), ezeknek semmi se szent.

És háziasszony napom van/volt. Persze szabin vagyok ma még, persze 4 emilt kaptam a munkahelyről, meg 3 telefont. Most nem azé', de a 'tsába már, hogy nem lehet dolgokat megoldani!

Jóanyám ledorongolt, mert nem hívtam, mert miért hívtam, mert rendetlenség van, mert a gyerekek miért így és nem amúgy, blablabla.... szegénykém, ha látna most, az öltözködésemet is szóvá tenné. Illusztrálom mindjárt.

 

Meglátása szerint nem öltözhet így (szombat esti nadrág + ledér cipő) egy anya, pláne ennyi idősen. Mélyen magamba néztem :D

És sikeresen lisztet is szereztem ma be, így palacsintaaaaaaaaaaaaa :))))))))

Délután meg Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

 

 

Ööööö, nem akartam ennyire visítani, bocs. Tééééényleg nem. Na

 

(most vigyorogsz, mi? :D)

 

Címkék: meló anya pihenés  |   | 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr851476426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.10.26. 17:46:19

NA végre, itt vagy! Tényleg milyen má' ez a kép, tessék csinálni fürdőrucisat :DD (amúgy meg ejha!!)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.26. 22:24:38

@szingliman:
Na, az lenne az ön-marketing netovábbja. Így is sok :), de ma ehhez volt kedvem :)
(ó, nem is tudom, leszarom-tablettám van-e)

díva naíva 2009.10.27. 08:09:52

először is meséld már el mi az a dubaiozás, őrülten kíváncsi vagyok :))

jó dolog is néha nem szimplán anyának lenni, nősködni (hősködni:D), jajj de megy nekem ma ez a szójátékozás :)

ezúton megjegyzem, asszem anyák millió irigylik az alakodat :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.27. 22:45:22

@díva naíva:
Hát nem hallottad hős celeb-lányaink élménybeszámolóját Dubai-ról? ;)
Na, olyan :DDDDDD

Nem kell itten irigyelni, csak egy jó beállás :S

díva naíva 2009.10.28. 10:29:48

@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): bevallom nem hallottam hős celebekről, nem nézek tévét már több, mint 1 éve :) mekkora veszteség lehet, hogy én ilyenekről nem tudok :)

Na azért akárki nem tud így beállni, nem kell a szerénykedés :P

aJeti 2009.10.29. 19:08:36

naggggyon jó zene. bírom az ilyet(is). valami koncertre mentél bombanő?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.29. 23:48:47

@díva naíva:
én se nézek TV-t, viszont van netem ;)
De kell :P (pont neked magyarázzam?)

@aJeti:
áááááááááá, én olyanon még sose nem voltam :S
Tervben van ugyan valami (ahogy mindig...), aztán majd meglátjuk a realitást. (ebben a cipőben olyat nem lehetne ám!)
Bombanő? hihi

Zene-zene-zene :) Nagy mennyiségben, vegyes salátaként fogyasztom! Tessék megszemlélni a szakítós zenéit is (djofftopic.blog.hu)! na, arról lehet finomságokat lelni!

díva naíva 2009.10.30. 11:14:32

@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): nekem is van netem :D de nem olvasgatok celebekről, na jó, szerénykedj, majd mi dícsérünk :D

SassyGurl 2009.11.08. 23:59:08

te jó ég, tényleg bombacsaj vagy, gyerekek után így nézel ki?! elismerés! :)
süti beállítások módosítása