2010.09.25. 11:29| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

akkor tulajdonképpen hiper-boldognak kéne lennem, mert már megint megoldottam.

Azon elmélkedem aztán, hogy ezt hogy írom meg úgy, hogy lehetőség szerint ne kopogtassanak fél óra múlva az ajtómon a sötét autóból kiszálló öltönyös idegenek, emellett a sztori ne csorbuljon.

Na mindegy, legfeljebb helyenkint kifütyülöm.

Vala nekem a munkahelyem. Meg vala a rendezvény, a szerződésekkel és miegyebekkel.

Aztán egyszer csak felülről jön a kikommunikált ukáz, hogy márpedig igen meg kell dícsérni a munkásokat, akik fényesre nyaltak mindent. Hát jó, dícsérjük, végül is ez eddig minden évben így volt. Hát ja, csak idén másmilyen a szerződés és másmilyenek a körülmények. Mondjuk ezt kurvára nem kérdezte meg senki, hogy hogyan lehet ezt megoldani. Felülről meg ki-kisbírózták, némi önváll-veregetés keretében. Tehát: oldjuk meg.

Ez azzal járt, hogy mindenki mondta, hogy persze, semmi gond, sima ügy. Aztán mikor már az összes göröngy beesett, ölég teli fostos-bili státuszba került, valahogy (minő véletlen) idekerült az asztalomra.

3 nap intenzív törvényi keretek tanulmányozása, fejfájás, konklúzió. Nem lehet. Ahogy akarták, úgy nem lehet. Elmondtam, mit lehet. Hát, az úgy nem jó. Oké, akkor nem dícsérünk. Hát azt nem lehet. Mondom, miért ne lehetne? Elkúrtátok, akkor ezt tessék bevállalni. Na de _pont_ most? Hát ja, először kérdezni, gondolkozni kellett volna. No problem, legközelebb fasza lesz.

A probléma még az egészben az, hogy ezek a nyaló-emberek jöttek be hozzánk is, hogy mégis mikor kapják meg a dícséretet.

Szóval oldjuk meg, mert állatira muszáj most már. Oké: minden bájamat és tündér-erőmet összekaparva állatira megoldottuk. Közösen, mert szerződés meg ukáz, meg mi - és keresztmetszetet kellett találni ebben a csudálatos hármasban. Mindezt teljesen törvényesen. És telefonon.

Modntam már, hogy szeretem a pozitív diszkriminációt, a politikát és a választási kampányt? Neeeem? Nohát, sose higgy egy nőnek :)

 

Update: kurva anyját a szőrtömegeimnek - úgy mindenhol (hajatmosok, grrrr)

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr522321983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domini cane 2010.09.25. 12:10:11

Egy nőnek tényleg nem lehet hinni.Nem szabad.De a nunájára adni egy cuppanóst , még nem perverzió.

Komolyra fordítva a szót.Én egy született forradalmár vagyok.Ami azt jelenti , hogy vagy megfizetnek tisztességesen , vagy torkot vágok.

domini cane 2010.09.25. 12:13:03

Írtam valamit , de úgy látom elveszett.Nem ismétlem meg.

domini cane 2010.09.25. 12:13:36

A faszom a blogmotorokba !

kiraaaaa 2010.09.25. 13:46:51

faszom az egészbe, nem értek egy kurva szót sem:)

vagyok, aki vagyok... 2010.09.25. 14:37:52

elolvastam kétszer, meg kicsit gondolkodtam is és kezd összeállni valamiféle kép. de baszki, ezt a konspirációt!! :DD

amúgy meg senkinek sem szabad hinni... vagyis csak úgy nagyjából inkább... mert még az is lehet, hogy tképpen nem hazudik, csak nem azt mondta, mint amit te értettél...

Caddy 2010.09.25. 16:47:29

@kiraaaaa: na ja valahogy így. :D

Mindenesetre amit értek, hogy ügyes és okos, meg intelligens voltál, sőt! Gratula, azt hiszem most neked kéne valamiféle dicséretért sorba állni, nem? Talán erre is találj ki valamit, az meg valahogy landoljon az ő asztalukon. :)

kozgaztanar 2010.09.27. 11:38:13

ha lesz valami összegubancolódott megoldanivalóm, hát én tutira Téged hívlak megoldóembernek, nem ám Mr. Wolfot ...

sing-lee 2010.09.27. 15:24:07

én sem értem...fütyülni sem kell

kiraaaaa 2010.09.27. 17:20:12

@kozgaztanar: a Wolf az sütni tud, nem?

Mr. Homn 2010.09.27. 20:32:27

asszem értem. és ennek kevésbé tudok örülni. bár ne érteném.
ügyes vagy! :)
(persze lehet hogy jobb lett volna ha nem vagy ügyes. már ha az van amit érteni vélek. mert lehet más világ egyszercsak, és akkor a mostani ügyesség balfogásnak látszódhat. de persze a fene tudja.)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.09.27. 22:38:17

Nagyon titokzatos.
Azt hiszem, mégis küldöm a fekete autót. Ki kell szednem a részleteket...
süti beállítások módosítása