2009.10.07. 19:25| Szerző‘: Zsit (nyau és rémizé)

Mert imádnám csinálni.

Sosem felejtem el, mikor a volt főnököm egy Pestről való hazajövetel okán a kezembe nyomta a slusszkulcsot azzal, hogy ő fáradt, és én fogom hazavinni a kocsit.

Térdből elkezdtek reszketni a lábaim, ugyanis addig a legkomolyabb benzines, fedett gépjármű, amit vezettem - és tulajdonoltam is - egy Skoda 120 L volt. Na, a maga nemében nem utolsó jószág, mai napig visszasírom. Szegényt megette a rozsda :( . Nem akartam én kidobni, még meg is sirattam, de akkoriban épp úgy álltunk anyagilag, hogy nem lehetett.

 

 [ha találok képet a GÉPről, berakom ide]

 

A másik komoly jármű a go-kart volt, amiben igen tehetségesnek bizonyultam. Mármint a nők között :). Azt a szurkolást, amit a hím típusú munkatársak levágtak a pálya szélén, nem lehet írásban visszaadni!

 

Ja, a hazaút, igen. Még most is beleborzongok. Egy 2000-es Mitsubishi volt (egyéb paramétereire sajnos már nem emlékszem). A főnök rallyzni járt vele, így kagylóülés, bukócsövek, miegymás. Úgy kellett beleesni :), viszont abszolút funkciótlanul a rádiórendszer a hangfalakkal benne maradt.

Az utasítás beszálláskor annyi volt, hogy toljam neki, ő pedig most alszik - ja, a rádiót is nyomathatom, nem zavarja.

Nem kicsit féltem, de hamar rákaptam, és úgy-de-úgy jöttem haza, mint a fény. Az volt a baj, hogy le kellett jönni a pályáról, ott meg már ésszel lehetett csak tekerni, ugye. De ilyen gyorsan még sosem értem haza, másrészt sokat okosodtam is :)

Azóta nagyon-nagyon akarnék rallyzni.

De felelős szülőként, anyaként nem tehetem meg. Anyagilag sem. Sajnos. Így marad néha egy kis mazochizmus (mert szívfájdalmak elkerülése miatt nem nézek ilyen eseményeket!).

 

Meg a zene. Mert bármilyen nyálas, meg régi, meg satöbbi, azért én ezt imádom!

Címkék: szegénység csoda vidámság  |   | 18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ittanyugatihatarszelen.blog.hu/api/trackback/id/tr501434775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.10.08. 08:27:59

Höhö, nekem az első egy zsiguli volt. A mai napig megdobban a szívem ha olyat látok, pedig idősebb volt mint én :)
Aztán amikor először átül az ember egy mai szemmel is modernnek számító autóba...tudom mit éreztél. A gokarthoz meg gratula! Szurkolnék én is :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.08. 10:18:58

@szingliman:
Áááá, sosem tudom megszokni ezeket a modern göncöket. A micu azért volt jó, mert minden pillanatát éreztem :D
Nem szeretem, ha egy autó olyan puhán jár, mint a hajó. Nem érzem a sebességet, a motort, satöbbi. Most berlingo-m van, igen funkcionális okokból. Fura volt beletanulni :), és a legjobban akkor ment, mikor ki volt lukadva egy pöttyet a kipufogó. Nem kis feltűnést keltettem vele, pláne csutkára letekert ablakokkal, üvöltött kifelé a Billy Idol, én meg kiskosztümben, jó üzletasszony módjára, torkomszakdtából énekelt mellé :))))

sing-lee 2009.10.08. 11:20:37

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): Na ahogy látom a Fábiámmal nem tudnálak lenyűgözni. De jól nézhettél ki ahogy leírtad :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.08. 14:55:39

@szingliman:
Miért? Mi másról beszélhetnénk? *ártatlan tekintet*

kunkorcsiga 2009.10.08. 19:36:06

Ne kezdjetek itt barátkozni, mert mindkettőtök blogját olvasom, és ha megkedvelitek egymást, akkor nem írtok majd és én unatkozni fogok:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.08. 19:46:20

@kunkorcsiga:
Bocs, tényleg.
Igazad van. Mostantól nagyon morc leszek szinglivel. Rendben lesz így?

(bár nem értem az összefüggést: ha kedvelek egy nicket, akkor megszűnik a grafománia? De jézusisten! ez nem igaz: annyi nicket kedvelek, mégis írok :D)

Najó, nagy a valószínűsége, hogy nem fogunk dugni :D Ez így oké lesz? :)))

kunkorcsiga 2009.10.08. 20:15:42

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D):

Olyan kirekesztő vagy szegény szinglivel:) És nem bánom, ha lesz szex, csak érzelmeket ne! Akkor arról írnál, hogy milyen színűre festetted a szempilládat és hogy vajon az elmúlt fél órában miért nem kaptál tőle sms-t... Így ok:))

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.08. 20:40:06

@kunkorcsiga:
Dzsízösz!
Szerinted az igazán közérdekű lenne, hogy hány sms-t kapok? Mert akkor elkezdem azt kiposztolni. Igen lehangoló lenne a végeredmény :D
Meg szempillafesték :))))) - mondjuk azt használok. Kiábrándultál, mi?

Te: mi a fenének olvasol te szingli-blogokat? Tiszta kesergés az összes :D

kunkorcsiga 2009.10.08. 22:29:50

Te használsz szem-pil-la-fes-té-keeeeet??!? Úristen. :))
Amúgy meg ne írjál gyomorforgató kommenteket indexes fórumokba, mert felkelted az ember figyelmét, hiszen az gyanús, ha valaki szabatosan, helyesírási hiba nélkül ír valami egészen gusztustalant. Olyankor kiváncsi leszek és az a vége, hogy szingliblogokat olvasok:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.08. 22:39:44

@kunkorcsiga:
kész, vége lett - utolsó ribanc vagyok :DDD
Jajj! sőt: lyaly
Hol és mit írtam? 100 éve nem jártam fórumon :)
Naaaaaaa, mondd meg - mondd meg - mondd meg! NA! Naaaaaaa, lééééééégyszi :)

kunkorcsiga 2009.10.08. 23:22:27

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :Do):
mmm..eljátszottam a gondolattal, hogy nem mondom meg, szerintem őrült jól aludnék a tudattól, hogy téged furdal a kiváncsiság. De ma valahogy nem vagyok formában, hát legyen:)
Itt nyűgöztél le, a témához való első hozzászólásoddal:)
szakitshabirsz.blog.hu/2009/09/15/esemenyek_vannak_szerelem_uj_munkahely?fullcommentlist=1#comments

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.09. 00:05:07

@kunkorcsiga:
Pedig nem is az én szövegem. Én csak összeraktam olyan töményre, amennyire csak bírtam.
Amúgy majd meghaltam a kíváncsiságtól, tényleg :)
De a fórummal nagyon megvezettél.

És persze egyem a drága zúzádat! :)))

sing-lee 2009.10.09. 12:36:56

Na először is : ha engem érzelemmentes szexre akartok rávenni...na jó legyen.
Másodszor : még hogy kesergés. Most nézem, tényleg tiszta kesergés vagyok.(!!?) Át is írom magam depressziós blog névre.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.09. 19:56:08

@szingliman:
Nagy duzzogva helyt állnál, mi?
Nagy a szád! :)

De tényleg kesergős. Ha nem is az összes. Én is besokalltam a saját posztjaimtól :), szóval most tudatosan próbálok meg vidám dolgokat is mesélni (merthogy azok is történnek velem azért).

sing-lee 2009.10.12. 09:46:24

@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): tulajdonképp ezért is kezdtem el írni. Marhára bennem vannak a dolgok, megbeszélni nincs kivel, kifelé meg nem ez látszik. Nem is akarom, hogy lássák.
De így más. Meg ha leírom utána már egy kicsit el is múlik...
Amúgy nem csak a szám nagy :)
süti beállítások módosítása